رئیس هیئت دوچرخه سواری مهریز خبر داد؛
رئیس هیئت دوچرخه سواری مهریز از فعالت ۱۵ مدال آور بین المللی رشته دوچرخه سواری در شهرستان مهریز خبر داد.
کد خبر: ۷۴۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 01 May 2019

محمدحسن لجه در دیدار با فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به حضور و فعالیت ۱۵ مدال آور بین المللی دوچرخه سواری در شهرستان مهریز اظهار داشت: این دوچرخه سواران مهریزی هشت سال متوالی به عنوان قهرمان کشور شناخته شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران مهریزی در ۱۷ آموزشگاه و در قالب سه تیم توانسته‌اند به عناوین برتر ملی و بین المللی دست پیدا کنند.

لجه با اشاره به بخشی از مشکلات دوچرخه سواران این شهرستان عنوان کرد: به رغم اینکه مهریز جایگاه ویژه ای در ورزش دوچرخه سواری دارد، جاده ویژه دوچرخه سواران در این شهرستان وجود ندارد.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و فرمانداری مهریز، بتوانیم بخشی از مشکلات و کمبودهای این شهرستان در زمینه ورزش دوچرخه سواری را برطرف کنیم.

جاده کوه ریگ غربالبیز به پیست دوچرخه سواری تبدیل می‌شود

فرماندار شهرستان مهریز نیز در این جلسه اظهار داشت: در روزهای آتی جاده کوه ریگ - غربالبیز معروف به جاده سلامت با اعتبارات لازم به پیست مخصوص دوچرخه سواری اختصاص می‌یابد.

رضا زارع زاده خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران این شهرستان نه تنها برای مهریز و استان یزد بلکه برای کشور افتخارآفرین هستند و تلاش می‌کنیم مشکلات پیش روی آنها را برطرف کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار