هم‌زمان با ماه مبارک رمضان طرح «هر کارمند یک حامی» با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت از ایتام و محسنین(کودکان یتیم و غیر یتیم نیازمند) تحت حمایت کمیته امداد در استان یزد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۴۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ 01 May 2019

«مهدی نشاسته گر» ريیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای توسعه مشارکت اقشار مختلف جامعه در حمایت از نیازمندان است، گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان طرح «هر کارمند یک حامی» با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت از ایتام و محسنین (کودکان یتیم و غیر یتیم نیازمند تحت حمایت کمیته امداد) در استان یزد اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد هستند که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰ هزار تومان به ‌صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم و یا فرزندان نیازمند غیریتیم دارای سرپرست بیمار و از کار افتاده تحت حمایت را به‌عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند.

نشاسته‌گر بیان کرد: به‌منظور تسریع در ارائه خدمات به مددجویان و همچنین تسهیل در پرداخت کمک‌های مردم خیراندیش استان یزد روش‌های الکترونیکی پرداخت صدقه، تأمین هزینه‌های درمان، جهیزیه، مسکن، پرداخت کفاره و فطریه در نظر گرفته ‌شده است.

وی ادامه داد: سامانه نیکوکاری 096887(رایگان)، کد دستوری #035*8877 *، شماره‌حساب 1811 نزد بانک ملی شعبه یزد یا شماره کارت 6037991899911931، سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir و تلفن چهاررقمی 1811 برای سهولت در پرداخت‌های غیرحضوری پیش‌بینی‌شده است.

نشاسته‌گر در پايان نيز یادآور شد: ۱۴ هزار و ۳۳۰ حامی نیکوکار در استان یزد حمایت ۴۱۵۲ یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده‌ دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار