مدير عامل شركت گاز يزد خبر داد؛
مدير عامل شركت گاز يزد با اشاره به اتمام فاز نخست گازرسانی به هفت روستای مهریز، از آغاز مرحله تکمیلی اين طرح با اعتباري بالغ بر 300 میلیارد ریال در آينده نزديك خبر داد.
کد خبر: ۷۳۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵ 30 April 2019

«علی اکبر میدانشاهی» در نشست با فرماندار مهريز اظهار كرد: در راستای تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری به عنوان سال رونق تولید، این شرکت برنامه‌ریزی لازم را جهت گازرسانی به حدود 52 واحد صنعتی مهريز صورت داده و با انجام این اقدام شاهد تحولی شگرف در شکوفایی اقتصادی، اشتغال زایی و توسعه و آبادانی شهرستان خواهیم بود.

وي از اتمام فاز اول 57 کیلومتر خط تغذیه انتقال گاز به روستا‌های شهرستان مهریز در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت جهت تکمیل این طرح در فاز تکمیلی 300 میلیار ریال تامین اعتبار شده است.

میدانشاهی با بيان اين كه به زودی فاز تکمیلی خط انتقال گاز به هفت روستاي مهريز كلید خواهد خورد، ابراز اميدواري كرد كه اهالي اين روستاها طی یک سال و نیم آینده از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وضعیت جغرافیایی و کوهستانی روستاهای مذکور عملیات گازرسانی را با سختی‌های زیادی مواجه ساخته لذا خواستار همکاری و مساعدت سایر دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های مرتبط با طرح‌های گازرسانی هستيم.

«رضا زار‌ع‌زاده» فرماندار مهریز هم در اين ديدار ضمن تاكيد بر تسریع در طرح گازرسانی به هفت روستای این شهرستان و همچنین بخش صنعتی مهریز، همراهی و همکاری سایر ادارات شهرستان با شرکت گاز به منظور تسریع در انجام طرح‌های گازرسانی مذكور را خواستار شد.

وي افزود: شرکت گاز در سال‌های اخیر علی‌رغم سختی‌ها و مشکلات موجود توانسته با استفاده از نیروهای متخصص و تلاشگر به رسالت خود در زمینه گازرسانی عمل كند که حاصل آن ارائه خدمات مطلوب به بخش خانگی و تجاری و کسب رضایت مردم بوده است.

به گفته‌ي اين مسئول، از طرف دیگر با ایجاد شبکه‌های گازرسانی و تزریق این سوخت پاک و ارزان به صنایع، زمینه سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر در شهرستان فراهم شده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار