امام جمعه مهریز مطرح کرد:
امام جمعه مهریز گفت: شورا نماد مردم سالاری دینی و نمونه‌ای از واگذاری امور به مردم و از مصادیق عینی حق حاکمیت مردم در مشارکت ملی است.
کد خبر: ۷۳۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 30 April 2019

امام جمعه و فرماندار مهریز در پیامی مشترک روز شورا را تبریک گفتند.

در پیام امام جمعه و فرماندار مهریز آمده است:

شورا نماد مردم سالاری دینی و نمونه‌ای از واگذاری امور به مردم و از مصادیق عینی حق حاکمیت مردم در مشارکت ملی است.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَیْنَهُمْ

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شورا‌ها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه‌های اجتماعی و مردمی از درگاه ایزد منان طلب توفیق و بهروزی نماییم.

بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) ،اصل ایجاد شورا‌های اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشاندهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.

افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آرا، افکار و خواست مردم، مورد توجه جدی قرار گرفته و شورا نماد مردم سالاری دینی و از مصادیق عینی حق حاکمیت مردم در مشارکت ملی و واگذاری امور به مردم است که بر اساس قانون اساسی با اتکا به آرای عمومی از طریق انتخابات اعمال می‌شود.

اینجانبان این روز با شکوه را به اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان مهریز که با وظیفه‌شناسی در حل مشکلات شهر تلاش می‌نمایند و با امانت و کفایت برای نیل به جامعه‌ی شهروند مدار خالصانه کوشش می‌نمایند، تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

امید است نمایندگانِ مردم شریف و عزیز شهرستان مهریز در نهاد مقدس شورا، قدردانِ این فرصت گران‌بها باشند و با اتکا به قانون‌ مداری، برنامه محوری، نظارت دقیق‌تر بر امور و پروژه‌های عمرانی با توجه به اصل تجربه‌ محوری و اقتصاد دانش بنیان در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در اقدام عملی برای تحقق رونق تولید، پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و برنامه‌های مدیریت شهری و روستایی، خدمت بی منت به مردم شریف و عزیز شهرستان مهریز، سربلند و پیروز باشند.

والسلام عکلیم ورحمه الله و برکاته

حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه و رضا زارع زاده فرماندار مهریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار