فرماندار مهريز:
فرماندار مهريز گفت: شورا نماد مردم سالاری دینی و از مصادیق عینی حق حاکمیت مردم در مشارکت ملی است.
کد خبر: ۷۳۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 30 April 2019

«رضا زارع زاده» در مراسمي كه همزمان با روز بزرگداشت شوراها با حضور بخشدار مرکزی و اعضاي شوراهای اسلامی شهر و روستاي اين شهرستان برگزار شد، عملکرد شوراهای شهرستان را مطلوب ارزیابی كرد.

وي با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبني بر اين كه اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است، گفت: افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران این است که از روز اول، آرا، افکار و خواست مردم مورد توجه جدی قرار گرفته است.

فرماندار مهريز گفت: شورا نماد مردم سالاری دینی و از مصادیق عینی حق حاکمیت مردم در مشارکت ملی و واگذاری امور به مردم است.

وی ضمن بیان اهمیت روحیه مطالبه‌گری در اعضای شورا، همکاری و همراهی با مسولان استان و شهرستان جهت تسریع در انجام خدمات به روستائیان را لازمه کار دانست.

«مهدی دهقان زاده» بخشدار مرکزی مهریز هم تنظیم صورت‌جلسات شوراها را براساس ضوابط خواستار شد و گفت: تشکیل جلسات منظم شوراها موجب همگرایی و وحدت و حل مشکلات مردم و روستا می‌شود.

وي یکی از عوامل پیشرفت و توسعه روستا ها را تشکیل هیات‌های اندیشه ورز دانست و افزود: در سال گذشته جلسات هم اندیشی دهیاران روستا‌های مهریز برگزار شد که خروجی بسیار خوبی داشت.

گفتني است؛ شهرستان مهریز دارای 47 روستای دارای شورای اسلامی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار