استاندار يزد:
استاندار یزد با بیان ایت که ضروريست تشكل هاي كارگري تحت پوشش حمايت هاي قانوني قرار گيرند گفت: خط قرمز استانداری یزد در حوزه کارگری رعایت حقوق کارگران از سوی کارفرمایان است.
کد خبر: ۷۳۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 28 April 2019

«محمدعلی طالبی»در نشست مجمع نمايندگان استان که با دو دستور کار«بررسی وضعيت منابع آبي و كشاورزي استان» و«ديدار با تشكل ها و انجمن هاي كارگري» برگزار شد، با اشاره به شرایط استان در حوزه تامین منابع آبی اظهار کرد: با توجه به شرايط موجود، لازم است افزايش تخصيص خط اول آب انتقالي به استان و قطعيت خط دوم، به شكل جدي و از سوي تمام بخش هاي موثر در سطح ملي پيگيري شود .

وی به پيگيري مجمع نمايندگان استان و همه دستگاه‌هاي متولي براي جبران خسارت‌هاي ناشي از سيل در استان اشاره کرد و افزود: در جریان بارش‌هاي اخير و سيلابی شدن برخی مسیلها در استان، مدیریت بسیار خوبی اعمال شد تا شاهد خسارات کمتری باشیم، اما در هرصورت در نقاطی نيازمند جبران خسارت و بازسازی هستيم .

استاندار یزد گفت: در موضوع مديريت آب به نگاهی راهبردي در كشور نياز داريم تا با اجراي طرح هاي كاربردي بتوان در مواقع بارندگي، مازاد آب را از نقاط آب ريز به حوزه هاي كم آب کشور منتقل كرد و علاوه بر كاهش خسارت در مناطق پربارش،منابع ساير مناطق را نيز تقويت نمود .

اختصاص بودجه بيمارستان تخصصي تامين اجتماعي استان، پيگيري می‌شود

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک آغاز هفته بزرگداشت مقام والای کارگر تصریح کرد: از همراهي تشكل هاي كارگري در پيشبرد اهداف استان قدراني مي كنيم و اميدواريم در سايه تعامل چند جانبه بتوان براي حل مشكلات اين قشر قدم هاي موثري برداشت .

وي افزود: باتوجه به افزايش دستمزد ها،نگراني هايي از بابت تعديل نيرو در واحدهاي صنعتي استان وجود دارد و لازم است تا با كمك كميسيون كارگري شرايطي را فراهم آوريم كه كم ترين تعديل نيرو و آسيب به جامعه كارگري وارد شود .

استاندار یزد خاطرنشان كرد: ضروريست تشكل هاي كارگري تحت پوشش حمايت هاي قانوني قرار گيرند و خط قرمز ما در استان در ارتباط با كارفرمايان، رعايت حقوق كارگران است .

طالبی ادامه داد: جامعه كارگري پيشنهادات مشخصي را كه قابليت اجرايي در استان دارد،ارائه كنند تا در كميسيون كارگري و شوراي تامين استان مطرح و مورد حمايت قرار گیرد .

وی در پایان خاطر نشان نمود: مكاتبات و پيگيري هاي ايجاد مركز ديتا سنتر در يزد و اختصاص بودجه احداث بيمارستان تخصصي تامين اجتماعي در سال جاري صورت گرفته و اميد است در اين زمينه شاهد نتایج مثبتی باشيم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار