امام جمعه شهرستان مهریز گفت: مساجد پایگاه اخوت و برادری، اتحاد و همبستگی هستند و می‌توانند نقش مهمی در تحقق گام دوم انقلاب داشته باشند.
کد خبر: ۷۳۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 27 April 2019

حجت السلام عبدالرضا محی الدینی، امام جمعه شهرستان مهریز در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت:حسینه‌ها فضای مناسبی جهت ورزش و محل ارزشمندی برای برگزاری جشن‌ها و سرمایه ویژه‌ای است که اختیار مساجد قرار دارد و مدیریت هیات امنا می‌توان به بهترین نحو از آن استفاده کرد.

حجت السلام محی الدینی ادامه داد: مساجد پایگاه اخوت و برادری، اتحاد و همبستگی هستند و می‌توانند نقش مهمی در تحقق گام دوم انقلاب داشته باشند.

وی گفت: حضور جوانان در مساجد باعث رونق بی سابقه آن می‌شود و برای جذب آن‌ها به مساجد باید تربیت دینی و سبک زندگی‌ها در دستو کار قرار گیرد.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: امام جماعت باید تبلیغی ویژه در جهت جذب جوانان با به کارگیری ارزش‌های شهدا و رهنمود‌های قرآن معنویت را به جوانان آموزش دهد تا همه مساجد به عنوان طراز اسلامی قرار گیرد.

وی با اشاره به تاکید دین اسلام در خصوص کار و کارگر گفت: کارگران اهمیت فراوان و احترام زیادی در جامعه باید داشته باشند توسعه هر کشوری در گروه کار، کارگر و کارفرما است.

حجت السلام محی الدینی افزود: کارگران ستون اصلی تولید در کشور هستند و نباید اجازه دهیم بیگانه‌ها در کارخانجات کشور بجای افراد داخلی بکارگیری شوند.

وی با اشاره به اینکه هر درآمدی نتیجه تلاش و کوشش است ادامه داد: افراد جامعه نباید دنبال ثروت‌های بادآورده باشند چرا که باعث ضعیف شدن فرهنگ کار می‌شود.

حجت السلام محی الدینی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور ایران بیکاری است گفت: راه حل این مشکل جذب سرمایه گذاران و اطمینان از سرمایه گذاری خود است که می‌تواند بیکاری در همه کشور ریشه کن کند و فرماندار مهریز در این شهرستان خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز معلم افزود: معلم مقام ارزشمندی دارد که باید قدر آن را بدانیم آن‌ها هستند که افراد جامعه را از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محافظت می‌کند.

حجت السلام محی الدینی ادامه داد: شهید مطهری از برجسته‌ترین طلبه‌های حوزه علمیه و نخبه دانشگاهی بود نوشته‌های جاویدانی از خود برجای گذاشته است.

وی توصیه‌های ویژه‌ای به معلمان داشت و افزود: طبق گام دوم انقلاب باید نیروی نسل آینده را متعهد و مومن که باعث توسعه فرهنگ اجتماعی شوند پرورش دهند که مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش نیز همین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار