امام جمعه یزد:
نماینده، ولی فقیه در استان یزد گفت: جوانان می‌تواند با به کار گیری دو مقوله تفکر و تعقل به رونق تولید دست یابند.
کد خبر: ۷۳۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 27 April 2019

آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز گفت: جوانان می‌توانند با به کارگیری دو مقوله تفکر و تعقل به رونق تولید و چه بسا به درجات بالای از علم و دانش در دنیا دست یابند.

آیت الله ناصری افزود: با برنامه ریزی ویژه مدیران و نیرو‌های انسانی می‌توان از ظرفیت‌های کم نظیر انسانی و طبیعی که انگیزه زیادی در انجام فعالیت‌های ویژه جهت پیشرفت انقلاب اسلامی دارند بهره برد.

ناصری ادامه داد: برای استفاده از همه فرصت‌ها و توان خود با بکار گیری نیروی انسانی آموزش دیده بهره گرفت تا بتوان به نو آوری‌های فراوانی دست پیدا کرد.

وی تصریح کرد: یک نیروی انسانی و مدیر موفق می‌تواند پرتو تفکر به عملکردی مستحکم و بروز‌تر دست پیدا کند.

آیت الله ناصری با اشاره به حدیت امام علی (ع) در خصوص اهمیت تفکر و فکر کردن گفت: مسئولین باید در مقابل افراد جامعه متدین باشند که همه دنیا به حال مردم ایران غبطه بخورند.

وی افزود: مشکل اساسی در جلوگیری از پیشرفت کشورایران عدم یادگیری نو آوری که این کشور را به نفت و واردات کالا‌های خارجی وابسته کرده است

آیت الله ناصری با اشاره به راه حل‌های بوجود آمدن نوآوری و پیشرفت ادامه داد: مسئولیت پذیر بودن، جلوگیری از خام فروشی به کشور‌های خارجی، تکیه برمعادن و مدیریت آن‌ها را برعهد افراد بومی آن منطقه قرار گیرد، سرمایه گزاری در صنایع با اشتغال زایی زیاد، هزینه کم و درآمد عالی مانند پوشاک و همچنین ذخیره سازی آب باران و آبیاری قطره‌ای در صنعت کشاورزی می‌تواند باعث رونق تولید و نوآوری در کشور شود.

ظرفیت بالای شهرستان مهریز در اشتغال زایی
محمد علی طالبی استاندار یزد با بیان اینکه شرایط امسال اعتبارات دولتی بسیار سخت است گفت: باید همچنان به رونق تولید و اشتغال زایی ادامه داد و عقب نشینی نکرد.

وی افزود: شهرستان مهریز ظرفیت‌های زیادی در اشتغال زایی دارد که باید با تدبیر و استفاده از افراد بومی متخصص بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام را عملیاتی کرد.

طالبی ادامه داد: امام جمعه و فرماندار مهریز در طول مدیریت خود به درخواست‌ها و مطالبات مردمی جامعه عمل پوشانده و موفقیت‌های زیادی در این زمینه کسب کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار