مدیرکل بیمه سلامت استان یزد:
مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با اشاره به اینکه بیمه سلامت استان یزد تقریبا بدهی به مراکز درمانی، پزشکان و بیمارستانها ندارد، گفت: یک هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال به این مراکز پرداخت شد.
کد خبر: ۷۳۸۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷ 25 April 2019

محمد دریجانی با اشاره به اینکه در استان یزد ۳۵۷ هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت هستند، اظهار داشت: بیمه سلامت تقریباً بدهی چندانی به مراکز درمانی استان ندارد.

وی با اشاره به روند پرداخت بیمه سلامت به بیمارستان‌های دولتی استان بیان کرد: بدهی بیمارستانها تا دی ماه سال ۹۷ به مبلغ ۷۳۸ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

دریجانی همچنین از پرداخت مبلغ ۳۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال به داروخانه‌های دولتی استان خبر داد و افزود: این پرداختی مربوط به بدهی بیمه سلامت استان یزد تا پایان دی ماه ۹۷ بوده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد خاطرنشان کرد: میزان پرداختی به داروخانه‌های خصوصی استان بابت تسویه حساب تا پایان دی ماه ۹۷ نیز ۱۲۸ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال بوده است.

وی یادآور شد: بدهی بیمه سلامت به پزشکان عمومی نیز تا دی ماه ۹۷ به مبلغ ۸ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال پرداخت شده و پزشکان متخصص نیز تا آذرماه ۹۷ مبلغ ۲۳ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریال دریافت کرده‌اند.

دریجانی ادامه داد: درمانگاه‌های استان یزد نیز تا مرداد ماه ۹۷ مبلغ طلب خود از بیمه سلامت به میزان ۱۴ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پاراکلینیک ها اسناد خود را دیر به دیر به بیمه سلامت تحویل می‌دهند، افزود: میزان پرداختی بیمه سلامت استان یزد به این مراکز تا پایان تیرماه سال ۹۷ مبلغ ۳۱ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار