سردار رستگارپناه:
رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه پس از شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، عملیات نفوذ کلید خورد گفت: برخی از نفوذی‌های داخلی وجود داشتند که با هواپیمای داخلی ایران مانور کردند.
کد خبر: ۷۳۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 25 April 2019

سردار حسن رستگار پناه در مراسم "انتقام ابابیل" که به مناسبت بزرگداشت سی و نهمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد منتظر قائم در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌ای که آمریکایی‌ها برای این روز طرح ریزی کرده بودند هیچ عیب و نقصی نداشت ولی چون این انقلاب خدایی بود، امداد الهی سبب از بین رفتن دشمنان اسلام و انقلاب شد.

رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح افزود: حتی اگر هر 100 نفری که در هواپیمای آمریکایی حضور داشتند موفق به عبور از آن می‌شدند، بدون شک با نیروهای انقلابی برخورد و از بین می‌رفتند.

وی با بیان اینکه در حادثه طبس اراده خدای متعال در حفظ انقلاب اسلامی بود گفت: این اراده آنگونه محقق شده است که اسلام سربلند باشد و در حوادث مختلف این اراده بوده و است و هیچگاه اراده خدای متعال تغییر نخواهد کرد.

رستگار پناه با اشاره به اینکه پس از شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، عملیات نفوذ کلید خورد اضافه کرد: برخی از نفوذی‌های داخلی وجود داشتند که با هواپیمای داخلی ایران مانور کردند و آن صحنه را رخ دادند که موجب شهادت محمد منتظر قائم یکی از سرداران رشید اسلام شد.

رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح گفت: محمد منتظر قائم با عشق به انقلاب و امام خمینی (ره) در مبارزات رژیم پهلوی شرکت داشت و مدام در حال مبارزه بود و در حادثه طبس نیز به دلیل افراد نفوذی به شهادت رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران از زمان شاه یکی از کشورهای ترانزیت انتقال مواد مخدر بود تصریح کرد: پس از اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، ایران تقابل خود را برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر به کار بست.

رستگار پناه با اشاره به اینکه در دهه اول و دوم انقلاب عملیات ترور شخصیت‌های بزرگ جمهوری اسلامی توسط دشمنان انقلاب و اسلام صورت می‌گرفت اظهار داشت: چند سال به طول انجامید تا جمهوری اسلامی بتواند امنیت را به صورت کامل در سطح کشور پیاده سازی کند.

رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح آغاز دشمنی دشمنان را از همان زمان هشت سال جنگ تحمیلی به این طرف دانست و تصریح کرد: آنها با ابزار و تجهیزات جدید خود در طول چهل سال گذشته توطئه‌های خود را علیه جمهوری اسلامی به کار بستند که انقلاب را متوقف کنند ولی این انقلاب خدایی است و راه خود را با قدرت طی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برای مخدوش کردن افکار مردم ایران در رسانه‌های معاند فعالیت‌های بسیاری صورت می‌گیرد، گفت: امروزه مردم جمهوری اسلامی به خوبی توطئه‌های دشمنان را شناخته و به سادگی فریب آنها را نخواهند خورد.

رستگار پناه با اشاره به اینکه آمریکا از بدو انقلاب شکستش شروع شد عنوان کرد: آمریکایی‌ها در طول این چهل سال همواره از جمهوری اسلامی شکست خوردند که آن هم علتش تدابیر و هوش و ذکاوت رهبر معظم انقلاب بود که دشمن نیز به این مسئله پی برده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار