هم‌زمان با برگزاری جشنواره سراسری تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز در سراسر استان یزد از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بهاباد تجلیل شد.
کد خبر: ۷۳۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 25 April 2019

فرماندار بهاباد روز چهارشنبه در این مراسم ایران اسلامی را مهد پرورش بزرگ مردان و آزاده زنانی دانست که نمونه واقعی انسانیت و نوع دوستی بوده و عمر گرانمایه و سرمایه خود را وقف ساختن مامن علم و دانش برای تربیت نسل آینده ساز جامعه نموده اند.
خانی زاده با تجلیل از همت بلند همه خیرین مدرسه ساز ترویج فرهنگ مدرسه سازی را در جامعه ضروری دانست و بر توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و ایجاد عدالت آموزشی در همه جای شهرستان تاکید نمود.
حسن رزاقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد نیز در سخنانی ضمن ارائه آمار و ارقامی از مدارس خیری ساز شهرستان بیان داشت : خوشیختانه با همت و تلاش خیرین عزیز و توجه ویژه دولتمردان شاهد توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان هستیم که قطعا باعث رشد و بالندگی آموزش و پرورش شهرستان خواهد شد.
بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز همزمان با سراسر استان در تمامی مدارس خیر ساز شهرستان بهاباد وبه صورت نمادین این جشنواره با حضورخانی زاده فرماندار ،رزاقی مدیر آموزش و پرورش و قانع کارشناس اداره مشارکت های اداره کل آموزش و پرورش استان در دبستان قرآنی شهید بهابادی برگزار گردید.
مرکز شهرستان 20 هزارنفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار