مدير كل بنياد شهيد يزد:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اعلام كرد: بنياد شهيد استان با جديت پيگير پرونده ضرب و شتم پدر شهيد مدافع حرم است.
کد خبر: ۷۳۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ 25 April 2019

«احمد ابراهیمی»  راجع به پرونده تهاجم يكي از همسايگان به «سید قلندر سادات» پدر يكي از شهداي مدافع حرم كه منجر به رفتن وي به حالت كما شده است، تصريح كرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به‌ محض اطلاع از موضوع در همان روز اول از طریق اداره حقوقی بنیاد، مسئله را پیگیری و اقدام لازم برای دستگیری و مجازات ضارب را در دستور کار قرار داده است.

وي ضمن آرزوي سلامتي براي اين پدر شهيد كه از سطح هوشياري پاييني نيز برخوردار است، گفت: بنياد شهيد استان ضمن سركشي مرتب از اين پدر گرانقدر، نسبت به رفع مسائل و موانع درماني وي نيز اقدام كرده است.

ابراهيمي با اشاره به عيادت و پيگيري موضوع از سوي ديگر مراجع از جمله فرمانداري و نيروي انتظامي يزد، در مورد اين حادثه خاطرنشان كرد: متاسفانه در روزهای پایانی سال 1397، «سید قلندر سادات» پدر شهيد مدافع حرم «سيد مهدي سادات» از سوی یکی از همسایگان مورد تهاجم قرار گرفت و بر اثر ضرب و شتم به حالت کما رفته است.

گفتني است؛ شهید «سید مهدی سادات» متولد 15 مهر 1370 از رزمندگان تیپ شجاع فاطمیون بود که در تاریخ 13 شهریور 1395 در سن 25 سالگی در نبرد با تکفیری‌های داعش در کشور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

بنا بر خبرهاي واصله، ضارب اين حادثه پس از دستگيري توسط پليس و پس از ساعاتي بازداشت، به واسطه يكي از اقوامش كه در اداره پليس مسئوليت داشته و افسر نگهبان وقت، آزاد و سپس متواري مي‌شود. البته فرماندهي نيروي انتظامي پس از اين موضوع اقدام به تعليق دو مامور مذكور از خدمت و پيگيري جهت دستگيري ضارب كرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مصعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
منم اگه فرار میکردم هر کی هر تهمتی میخواست میزد الله و اعلم باشد که در درگاه خداوند جوابگو باشین انشالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار