فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: رسانه‌ها به عنوان عامل کلیدی در تامین و حفظ امنیت اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۷۳۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 24 April 2019

سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق در دیدار با مسئول و خبرنگار دفتر خبر صدا و سیمای شهرستان بافق و باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مشارکت بسیار خوب دفتر خبر با پلیس، گفت: تحقق اهداف یک جامعه در سایه امنیت امکان پذیر است و روشنگری رسانه به عنوان یک ابزار کنترلی می‌تواند در افزایش و پایداری امنیت مفید واقع شود و رسانه‌ها به عنوان عامل کلیدی در تامین و حفظ امنیت اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

وی با اشاره به رویکرد جامعه محوری و پیشگیری پلیس، افزود: برای گسترش فرهنگ پیشگیری در بین مردم، آموزش یکی از اصلی‌ترین ارکان محسوب می‌شود و رسانه‌ها در این زمینه جایگاه ویژه‌ای دارند.

تهیه گزارش‌های اجتماعی با همکاری پلیس
محمدعلی عبداللهی مسئول دفتر خبر صدا و سیمای شهرستان نیز ضمن اعلام آمادگی کامل در جهت همکاری بیشتر با پلیس و همچنین با اشاره به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، گفت: خانواده پایه اصلی و مهمترین رکن هر جامعه‌ای است و باید فرهنگ صحیح آموزش، از خانواده‌ها شروع تا به جامعه برسد تا کمتر شاهد آسیب‌های اجتماعی جامعه باشیم.

وی با اشاره به ارتقاء فرهنگ آموزش در همه سطوح مختلف آسیب‌های اجتماعی از جمله راهنمایی و رانندگی گفت: پلیس راهور شهرستان باید تمام تلاش خود را بکار گیرد و با فرهنگ سازی و تقدیر از رانندگان و موتور سواران نمونه در جهت ارتقاء فرهنگ رانندگی تلاش کند و با آموزش‌های لازم و با برگزاری کلاس‌های آموزشی و یا برگزاری همایش‌هایی از جمله تقدیر از موتور سواران و اهداء کلاه ایمنی قدم‌های مثبتی در این زمینه بردارد.

عبداللهی، همچنین از تهیه مستند‌ها و کلیپ‌های آموزشی پلیس پیرامون آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در فضای مجازی سخن به میان آورد و تصریح کرد: می‌توان با ارائه این کلیپ‌های آموزشی به مردم به همراه هشدار‌های پلیسی، آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برسانیم.

مسئول دفتر خبر بافق در پایان از آمادگی تهیه گزارش‌های اجتماعی از سوی دفتر خبر صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان بافق با همکاری پلیس خبرداد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار