رئیس گروه پیش بینی هواشناسی یزد:
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی یزد از کاهش دمای هوای یزد طی امروز و فردا خبر داد و گفت: دمای هوا در برخی مناطق کوهستانی استان به صفر درجه می رسد.
کد خبر: ۷۳۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 24 April 2019

سیدعباس میرحسینی با اشاره به اینکه دمای هوای یزد از روز گذشته به شکل محسوسی کاهش یافته است، اظهار داشت: امروز نیز همچنان با کاهش دما مواجه خواهیم بود به نحوی که در برخی مناطق کوهستانی استان، دمای هوا به صفر درجه می‌رسد.

وی همچنین از وزش باد نسبتاً شدید در عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد و یادآور شد: احتمال ایجاد گرد و غبار در پی وزش شدید باد در استان وجود دارد.

میرحسینی، سردترین نقطه استان یزد را طی امروز و فردا منطقه گاریز اعلام کرد و گفت: دمای هوا در سردترین ساعات روز در این منطقه به یک درجه و در گرم‌ترین ساعات نیز به ۱۶ درجه می‌رسد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان یزد همچنین گرم‌ترین نقطه استان یزد را شهر یزد اعلام کرد و ادامه داد: دمای هوا طی امروز و فردا در یزد در سردترین ساعات به هشت درجه و در گرم‌ترین ساعات به ۲۰ درجه خواهد رسید.

میرحسینی خاطرنشان کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته در بیداخوید به صفر درجه نیز رسیده و لازم است مردم و کشاورزان این مناطق توصیه‌های هواشناسی را به منظور جلوگیری از خسارات ناشی از سرمازدگی جدی بگیرند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار