فرمانده انتظامی استان یزد در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم با اظهار همدردی و دلجویی با آنها بر پیگیری موضوع تا نتیجه کامل تاکید کرد.
کد خبر: ۷۳۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 24 April 2019

سرتیپ محمدرضا میرحیدری در این دیدار گفت: ما در کنار شما هستیم و نمی گذاریم ذره ای از حق و حقوق شما ضایع شود.
وی تاکید کرد: دستگیری متهم و رسیدگی به عمل او با جدیت و قدرت با همکاری بخش های مختلف پیگیری و قطعا به سزای عملش خواهد رسید.
به گزارش این پایگاه، پلیس پس از اطلاع از درگیری یکی از همسایگان با پدر شهید مدافع حرم و مجروح شدن وی بلافاصله به محل اعزام و با شناسایی فرد ضارب، وی را دستگیر کرد که به دلیل عدم آگاهی افسر نگهبان کلانتری و نیز مداخله یکی از کارکنان، این متهم آزاد شده است.
همچنین تعدادی از شهروندان یزدی از عصر تا شامگاه سه شنبه در اعتراض به ضرب و شتم پدر شهید مدافع حرم سیدمهدی سادات با اجتماع در مقابل مرکز درمانی که پدر این شهید در آنجا بستری است ، دستگیری ضارب وی را خواستار شدند.
آنها تصاویری از شهید مدافع حرم در دست داشتند، پرهیز از هر گونه تبعیض در این زمینه بین اتباع بیگانه و سایر شهروندان را مورد تاکید قرار دادند و از پلیس و مسئولان دادگستری رسیدگی سریعتر به این پرونده و دستگیری ضارب پدر شهید مدافع حرم را خواستار شدند.
پدر شهید «سید مهدی سادات» عضو لشکر فاطمیون که 13 شهریور 95 در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه به شهادت رسید، به علت درگیری همسایگی با یک شهروند یزدی در 27 اسفندماه سال گذشته به شدت زخمی شد و هم اکنون در بیمارستان شهید رهنمون یزد بستری است.
پدر شهید سادات اواخر تیرماه سال 97 با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان یزد در خصوص شهادت فرزندش گفته بود: سید مهدی را حضرت زینب (س) دعوت کرده بود و او هم لبیک گفت تا شرمنده دخترالمومنین (ع) و حضرت ابوالفضل در قیامت نشود.
وی در مورد سوریه رفتن پسرش افزود: روزی سید مهدی نزد من آمد و گفت می خواهم بروم از حریم جدم حضرت زینب (س) در سوریه دفاع کنم تا رضایت ندهی نمی توانم بروم ، وقتی پسرم نام حضرت زینب (س) را به زبان آورد خدا گواه است بی درنگ و بدون تردید گفتم پسرم تو برای دفاع از حریم زینب (س) می روی ، برای دفاع از اسلام و قرآن می روی ، راه خوبی انتخاب کردی ،من نه بگویم و مانع شوم آنگاه شرمنده ائمه (ع) می شوم.
هم اکنون حدود 100 هزار شهروند افغان با مجوز رسمی در استان یزد سکونت دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار