مرحله‌ی استاني هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در يزد با رقابت بين چهار تيم در دور نيمه نهايي دنبال مي‌شود.
کد خبر: ۷۳۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 23 April 2019

اين مرحله از مسابقات استاني پس از برگزاري چهار مرحله و رقابت 44 تیم از 12 دانشگاه استان يزد، امروز با حضور چهار تيم در مرحله نيمه نهايي به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي يزد پيگيري مي‌شود.

در اين مرحله از رقابت‌ها كه از ساعت 14:30 امروز سه شنبه سوم ارديبهشت‌ماه در سالن آمفي تئاتر ساختمان دكتر سلطاني دانشگاه آزاد اسلامي يزد برگزار مي‌شود، ابتداي دو تيم «برهان» و «هدف» هر دو از دانشگاه يزد به عنوان تيم‌هاي موفق و مخالف پيرامون موضوع «براي مديريت اقتصاد كشور در دوران تحريم‌ها، الحاق به FATF ضروري است» با هم به منظره مي‌پردازند.

از ساعت 15:30 امروز نيز تيم «مجاهدان بيان» از دانشگاه فرهنگيان به عنوان تيم موافق و تيم «راحيل» از دانشگاه علوم‌پزشكي به عنوان تيم مخالف در مورد موضوع از پيش تعيين شده‌ي «ضعف باورهاي ديني بزرگ‌ترين علت كودك‌آزاري است»، مناظره مي‌كنند.

هدف از برگزاری این مسابقات كه به همت معاونت فرهنگي جهاددانشگاهي استان يزد در حال برگزاري است، رشد و تقویت فرهنگ گفت و گو، تحمل عقیده‌ی مخالف، تفکر خلاق و نقاد، تمرین برای معتدل و منطقی سخن گفتن و تمرینی برای تقویت روابط فردی ذكر شده است.

گفتني است، تيم‌هاي برتر مرحله استاني اين مسابقات به مرحله منطقه‌اي هشتمين رقابت‌هاي ملي مناظره دانشجويي نشان خواجه نصرالدين طوسي راه خواهند يافت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار