مدیرکل آموزش و پرورش یزد خبر داد؛
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز در یزد خبر داد.
کد خبر: ۷۳۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 23 April 2019

«عباسعلی دانافر» با اشاره به برنامه های اداره کل آموزش و پرورش برای افزایش کمیت و کیفیت تحصیل در استان یزد، اظهار کرد: بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز با شعار «افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز» در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی روز چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه را زمان اجرای این جشنواره در تمام مدارس استان دانست و افزود: این مراسم رأس ساعت ۹ صبح به طور همزمان در ۴۵۰ مدرسه خیر ساز استان و با حضور خیرین نیک اندیش در مدارس برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد در ادامه با اشاره به این که برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان یک رویداد بزرگ فرهنگی است گفت: میزان مشارکت خیرین یزدی در ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی حدود ۳۵ درصد و میانگین این رقم در کشور ۲۰ درصد است.

دانافر با بیان این که در سال ۹۷ حدود ۴۰ میلیارد تومان توسط خیرین در قالب ۲۹ طرح جهت ساخت و ساز فضاهای آموزشی و پرورشی در استان جذب شده است، تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۹۰ طرح خیری در سطح استان در دست اجرا است.

این مسئول ادامه داد: این جشنواره هر ساله به منظور تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز و نیز جذب مشارکت های مردمی جدید و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس،آموزش و پرورش و مجمع خیرین برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد مدرسه ای برگزاری جشنواره، تعامل و پیوند خیرین بزرگوار با دانش آموزان و معلمان در مدارس احداثی خود را تقویت می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش در پایان دعوت مدرسه از خیرین و تقدیر توسط دانش آموزان را یکی از راه های بسیار پسندیده ی تجلیل از خیرین مدرسه ساز دانست و گفت: بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز با این رویکرد برنامه ریزی شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار