عضو شورای شهر یزد:
عضو کمیسیون شورای شهر یزد با اشاره به جوسازی های یکی از اعضای شورای شهر در خصوص بودجه سال گذشته شورا گفت: غایبان جلسات کمیسیون برای بودجه سال گذشته جوسازی می کنند.
کد خبر: ۷۳۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ 22 April 2019

ونوس عامری پیرامون اظهارات و جوسازی های برخی از اعضای شورای شهر یزد گفت: برخی اعضا سعی دارند با جوسازی و انجام مصاحبه های گوناگون و با فضاسازی، برخی اقدامات خود را توجیه کنند.

وی با بیان اینکه این افراد ما را متهم به سیاسی کاری می کنند ادامه داد: غیبت های مکرر در جلسات شورای شهر نشان می دهد که چه کسانی کار می کنند و چه کسانی با مصاحبه و جنجال سازی قصد دارند کم کاری را جبران کنند.

عضو کمیسیون شورای شهر یزد با بیان اینکه عملکرد شورای شهر یزد منتشر شده و در دسترس قرار دارد اضافه کرد: گزارش عملکرد شورا حتی در صحن علنی هم قراءت شده و اگر برخی اعضای رکورددار غیبت، در صحن شورا حضور داشتند قطعا با اطلاع کافی نسبت به کارکرد شورا اظهار نظر می شد.

وی با اشاره به وجود کمیته حسابرسی در شورا که زیر نظر کمیسیون بودجه فعالیت دارد افزود: کمیته حسابرسی نظارت بر عملکرد مالی دارد که با تشکیل 35 جلسه برای بررسی، نسبت به انتشار گزارش اقدام شده است.

عامری با اشاره به غیبت شایق به عنوان عضو این کمیته در شورا اظهار داشت: با 27 جلسه غیبت قطعا کسی نمی تواند اظهار نظر درستی داشته باشد و اگر این 27 جلسه را غیبت نداشتند قطعا می‌دانستند که بودجه شورا یک میلیارد و 270 میلیون تومان است و عملکرد شفافی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ارائه و انتشار اطلاعات نادرست ناشی از ندانستن است عنوان کرد: هیچ کمیسیونی 25 عضو ندارد و هیچ یک از کمیسیون های شورای شهر یزد 50 مشاور ندارند که بخواهند هزینه های کلان را به شورا تحمیل کنند و از جیب مردم هزینه شود.

عامری با تاکید بر اینکه تلاش شورا برای کاهش هزینه ها است و حسابرسی ها بسیاری از اختلافات بودجه ای و نبودها و کمبودها را نیز روشن کرده است اظهار داشت: همه مشاورین حق الزحمه نمی گیرند و همه مشاورین نیز همیشه حضور ندارند بلکه به تناسب زمان و نیاز از آنها مشاوره می گیریم ضمن اینکه برای هر مشاور حداکثر 50 ساعت می توانیم پرداختی داشته باشیم که برای مدرک دکتری نیز حداکثر میزان پرداختی ساعتی 40 هزار تومان است.

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار