رئیس هیات بدمینتون استان یزد، تعامل بیشتر اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش با هیات های ورزشی و ورزشکاران را خواستار شد، گفت: بدمینتون اردکان می تواند الگویی برای سایر هیات های ورزشی این استان باشد.
کد خبر: ۷۳۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 22 April 2019

روابط عمومی هیات بدمینتون استان یزد، محسن صادقیان در بازدید از مجموعه تخصصی خانه بدمینتون اردکان با تبیین قدمت این رشته ورزشی در استان یزد، اظهار داشت: با بازیابی ساختار کمیته های تخصصی زیرمجموعه هیات استان همراه با تشکیل یک کمیته اندیشه ورز، زمینه ی مشارکت همه متخصصان و دلسوزان این رشته ورزشی را می توان فراهم آورد.
معاون عمرانی استاندار یزد همچنین با ارزیابی مطلوب زیرساخت ها و عملکرد هیات بدمینتون شهرستان اردکان گفت: هیات بدمینتون اردکان می تواند الگوی مناسبی برای سایر هیات های استان باشد.
صادقیان در خصوص وضعیت اعتبارات عمرانی استان بخصوص بودجه اماکن ورزشی، تلاش بیشتر شهرداری ها در گسترش ورزش همگانی را در استان خواستار شد.
در این دیدار که سرپرست فرمانداری، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیات رئیسه بدمینتون اردکان نیز حضور داشتند، با تقدیر از عملکرد هیات بدمینتون اردکان به خصوص در زمینه کسب اولین قهرمانی استان یزد در لیگ برتر مردان ایران، برای بهبود برنامه ها و اعتبارات این هیات، بحث و تبادل نظر شد.
محسن صادقیان معاون عمرانی استاندار و ریاست هیات بدمینتون استان یزد در راستای ارزیابی وضعیت هیات های بدمینتون استان، با حضور در مجموعه تخصصی خانه بدمینتون اردکان و بازدید از مجتمع خوابگاهی در دست تکمیل آن، با حضور مسئولان این شهرستان و اعضای هیات رئیسه بدمینتون اردکان، مسائل و نیازهای این رشته ورزشی را بررسی کرد.
در اردکان بیش از 150ورزشکار در 2 بخش پسران و دختران در حال آموزش در رشته بدمینتون هستند .
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار