امام جمعه مهریز گفت: برای تکمیل و تجهیز حوزه علمیه امام حعفر صادق (ع) این شهرستان به همکاری مردم و خیران بیش از هر زمانی نیاز است.
کد خبر: ۷۳۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 22 April 2019

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز یکشنبه به همراه فرماندار مهریز از بخش های مختلف ساختمان در دست احداث حوزه بازدید کرد و افزود: فاز اول این طرح حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل و تجهیز آن به پنج میلیارد ریال بودجه نیاز است.
وی ادامه داد: بعد از تکمیل و تجهیز این فاز در وسعت هزار متر مربع با همکاری خیران و پیگیری مسئولان، فعالیت برای شروع سه فاز دیگر ساختمان حوزه علمیه آغاز می شود.
امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه فضای کنونی حوزه محدود است و در شان حوزویان منطقه برای تحصیل نیست بر ضرورت همکاری مردم و خیران برای تکمیل و تجهیز مکان جدید تاکید کرد.
همچنین فرماندار مهریز با قدردانی از پیگیری امام جمعه و همراهی مسئولان و خیران به نقش حوزه و فعالیت های فرهنگی و دینی آن در منطقه برای مردم و جوانان تاکید کرد.
رضا زارع زاده مهریزی گفت: همراهی مسئولان و پیگیری برای تکمیل مجموعه کامل ساختمان حوزه به خصوص فاز اول و تجهیز آن در دستور کار است و با جدیت تا حصول نتیجه نهایی تلاش ها ادامه دارد.
وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم و خیران حوزه ای در شان شهرستان احداث شود و بتواند وظایف دینی و رسالت اجتماعی خود را به نحو مناسب انجام دهد که مورد تاکید نظام و انقلاب اسلامی است.
عملیات اجرایی حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) مهریز هفت سال پیش در زمینی به وسعت 11 هزار و 500 متر مربع در مرکز این شهرستان آغاز شده است.
هم اکنون در 2 حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) و مکتب الزهرا (س) مهریز 150 طلبه برادر و خواهر تحصیل می کنند.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار