رئیس کنگره بین المللی طب تولید مثل خبرداد؛
رئیس کنگره بین المللی طب تولید مثل گفت: تاکنون۱۲ هزار کودک با استفاده از تکنیک‌های درمان ناباروری در مرکز تحقیقاتی درمانی ناباروری یزد متولد شده اند.
کد خبر: ۷۳۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 20 April 2019

افلاطونیان رئیس هشتمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل یزد گفت: تاکنون بیش از ۱۲ هزار کودک با استفاده از تکنیک‌های درمان ناباروری در مرکز تحقیقاتی درمانی ناباروری یزد متولد شده اند.

افلاطونیان افزود: هشتیمن کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل و سومین کنگره بین المللی ژنتیک، در راستای افزایش سطح علمی متحصصان طب تولید مثل، تبادل تجربیات میان دانشمندان و محققان و حمایت از پژوهش‌های دانشجویی مرتبط با طب تولید مثل، امروز و فردا در یزد برگزار می‌شود.

عبدلی دبیرعلمی کنگره بین المللی طب تولید مثل گفت: در این کنگره از مجموع ۳۶۴ مقاله ارسالی به دبیرخانه ۴۱ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۸۲ مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.

عبدلی افزود: در این کنگره همچنین ۱۶ مقاله برگزیده دانشجویی به صورت شفاهی ارائه و از صاحبان آن‌ها تجلیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این همایش بین المللی که ۷۰۰ نفر از متخصصان داخلی و خارجی شرکت دارند ۴۶ محقق داخلی و خارجی از کشور‌های انگلستان، استرالیا، نیوزیلند، عمان، ایتالیا، چین و قزاقستان سخنرانی خواهند کرد.

دکتر عبدلی گفت: همچنین برپایی چهار کارگاه تخصصی در خصوص ژنتیک و ناباروری مردانه، سقط‌های مکرر، تشخیص ژنتیکی قبل و بعد از تولد و نقش ژنتیک و روش‌های کمک باروری از موضوعاتی است که در سومین کنگره بین المللی ژنتیک مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

دکتر عبدلی گفت: آندو کرینولوژی و ایمونولوژی باروری، اهدای تخمک و جنین و رحم جایگزین، اپیدمیولوزی باروری، تکنیک‌های کمک باروری، حفظ باروری، آندرولوژی، ژنتیک و باروری، جراحی و لاپاراسکوپی در درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی و فیزیولوژی باروری از مهمترین موضوعاتی است که در این کنگره در خصوص آن‌ها بحث و تبادل نظرمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار