فرماندار بهاباد از تشکیل قرارگاه جوادالائمه (ع) با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص حاشیه نشینی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 20 April 2019

محمد مهدی خانی زاده بهابادی در جلسه آسیب‌های اجتماعی بهاباد به راه اندازی و تشکیل قرارگاه آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: چارت و راه اندازی قرارگاه تشکیلاتی جوادالائمه (ع) که به فرماندهی فرماندار و دبیری ناحیه مقاومت بسیج و شامل شش کارگروه شناسایی، بسترسازی، تبلیغات و آگاه سازی، ارشاد و اقدام قاطع، درمان و صیانت است تصمیم گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه این قرارگاه با محوریت پیشگیری و به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت محله‌ای و ‌مردم محور فعالیت می‌کند گفت: ماموریت این قرارگاه مرتبط با آسیب‌های اجتماعی به ویژه حاشیه نشینی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

فرماندار شهرستان بهاباد تصریح کرد: برخی از آسیب‌های اجتماعی مردم را آزرده خاطر می‌کند که نمونه آن مواد مخدر و بسیاری دیگر است که باید در راستای کاهش این آسیب‌ها گام برداشت، چنانچه در این رابطه موفق عمل کنیم الگویی برای سایر نقاط کشور نیز خواهیم بود.

خانی زاده بهابادی تصریح کرد: علاوه بر این در خصوص فعالیت‌های حوزه امر به معروف و نهی از منکر هم جایگاه برنامه ریزی‌های کلان آن در این قرارگاه انجام می‌شود؛ بنابراین قرارگاه جواد الائمه (ع)، قرارگاهی واقعی و پر از موضوع است که از دیگر وظایف آن می‌توان به جلب مشارکت‌های سایر دستگاه‌ها اشاره کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار