عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی ایران تاکید کرد:
عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اشاره به نقش تعاونی ها در ایجاد تشکل ها و شبکه ها، گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ تعاون در راستای توسعه تعاونی ‎ ها ضروری است.
کد خبر: ۷۳۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 20 April 2019

«رضا رحیمی» در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تعاون روستایی استان یزد با بیان این که یزد از نقاط ارزشمند ایران به شمار می رود، اظهار کرد: این استان به لحاظ قدمت و تاریخ، بزرگانی به کشور تحویل داده است که در بخش های مختلف درخشیدند و افتخار کسب کردند.

وی به ظرفیت های استان یزد در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: یزدی ها می توانند بیش از پیش از ظرفیت های استان خود در همه بخش ها استفاده کنند.

عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در ادامه گفت: با توجه به این که امسال، سال رونق تولید نام گرفته و تولید اساس کارهای اقتصادی است، امیدواریم بتوانیم با فعالیت ها و تلاش های همه اتحادیه ها و شرکت های تعاونی، شعار امسال را تحقق بخشیم.

وی به اهمیت نقش تعاونی ها اشاره و بیان کرد: ایجاد تشکل ها و شبکه ها یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در اساسنامه این سازمان ذکر شده است.

رحیمی با بیان این که امروزه نهاد سازی در شرایط جدید یکی از مهمترین وظایف حاکمیت ‎ هاست، تصریح کرد: حاکمیت ها باید در توانمند سازی افراد نقش موثری داشته باشند و بتوانند از این توانمندی ها استفاده کنند.

وی با اشاره به این که سازمان تعاون روستایی در تک تک وظایف حوزه کشاورزی مسئولیت دارد، تصریح کرد: این سازمان باید در حوزه های هدایت، حمایت و نظارت بر تعاونی ها فعالیت کند و با ترویج و اشاعه فرهنگ تعاون در راستای توسعه کمی و کیفی تعاونی ها قدم بردارد.

اين مسئول در پایان با بیان این که ماموریت اصلی این سازمان یعنی تعاون، با کوشش همه افراد امکان پذیر است، افزود: امیدواریم با تقویت تشکل ها و شبکه ها بتوانیم اقدامات بهتری برای کشور در راستای رونق بخشیدن به تولید انجام دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار