معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان یزد با بيان اين که مشکل عمده پرسنل بیمارستانی بافق حقوق و کمبود نیروی انسانی است، گفت: شهرستان بافق طی دو سال آینده کمبودی در زمینه نیروی متخصص ندارد.
کد خبر: ۷۳۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 20 April 2019

دکتر «محمود نوری شادکام» در حاشیه نشستی با فرماندار بافق با اشاره به لزوم جذب نیروهای بومی در این شهرستان، اظهار کرد: بافق با کمک بخش خصوصی و دولتی، طی دوسال آینده کمبودی در زمینه نیروی تخصصی ندارد.

وی تعداد نیروهای متخصص و فوق تخصص در شهرستان را ۲۳ نفر بیان کرد و افزود: در سال گذشته ۱۳مصوبه صورت گرفت که تاکنون ۱۱مصوبه آن از جمله تامین نیروی تخصصی،راه اندازی کلینیک، راه اندازی رادیولوژی دیجیتال، بخش فیزیوتراپی و بعضی از مصوبات مرتبط با طرح توسعه بیمارستان انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به لزوم تسریع در طرح توسعه بیمارستان و اورژانس ۱۱۵جاده بافق - سیریز، گفت: هماهنگی های لازم در رابطه با انجام این دو طرح صورت گرفته است.

وی همچنین از تخصیص وام برای استقرار دستگاه مامو گرافی و او پی جی در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه که اکنون در دستور کار قرار گرفته است با همکاری بخش خصوصی انجام می شود و در مجموع حدود یک میلیارد تومان اعتبار نیاز ندارد، که با همکاری خیران و شرکت سنگ آهن مرکزی صورت تامین می شود.

نوری شادکام در رابطه با ساخت ساختمان پزشکان این شهرستان نیز گفت: چهار واحد مسکونی تا انتهای مرداد ماه به بهره برداری می رسد و برای تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی تحویل داده می شود.

وی بر لزوم سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکید و تصریح کرد: صدور مجوز برای ساخت یک درمانگاه خصوصی دندان پزشکی قرار این توسط بخش خصوصی است که مجوز دهیم یک درمانگاه خصوصی در شهرستان بافق در دستور کار قرار دارد.

نوری شادکام ادامه داد: با انجام این مصوبات شهرستان بافق از لحاظ تامین نیروی انسانی،امکانات و دسترسی مردم به خدمات مشکلی نخواهد داشت.

این مسئول در پایان مشکل عمده پرسنل بیمارستان ولی عصر(عج) را حقوق و کمبود نیروی انسانی برشمرد و خاطر نشان کرد:پیگیری می شود که این مسائل برطرف شود تا پرسنل در این زمینه دغدغه ای نداشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار