ريیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: نیکوکاران اردکانی 500 میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کردند.
کد خبر: ۷۳۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 20 April 2019

«محمدرضا خلیلی» از همت مردم خداجوی شهرستان اردكان در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان تشکر کرد و گفت: نیکوکاران اردکانی 500 میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کردند.

وی افزود: عمده‌ترین اقلام اهدایی مردم شهرستان اردکان به سیل‌زدگان شامل پتو، پوشاک، مواد غذایی، شیر خشک و مواد بهداشتی و آب‌معدنی بود.

ريیس کمیته امداد اردکان بیان کرد: از مجموع هدایای اهدایی به سیل‌زدگان کشور مبلغ 60 میلیون تومان نقدی و 440 میلیون تومان کالا بوده است.

وی افزود: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت 6037997950028176 نزد بانک ملی به نام کمیته امداد شهرستان اردکان (کمک به سیل‌زدگان) واریز کنند.

خلیلی با تشکر از همدلی مردم سخاوتمند و نوع‌دوست اردکان، گفت: کالاهایی همچون موکت، فرش، پتو، لوازم‌خانگی، مواد شوینده، مواد غذایی، کفش، البسه، آب‌معدنی و کنسرو از جمله اقلام مورد نیاز و ضروری برای خانواده‌های سیل‌زده است.

وی یادآور شد: کارکنان کمیته امداد اردکان در یک اقدام خیرخواهانه در پویش کمک به سیل‌زدگان کشور شرکت کرده و دو روز از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص دادند.

ريیس کمیته امداد اردکان افزود: کارکنان کارخانه کاشی گل سرام اردکان نیز درحرکتی خداپسندانه تغذیه روزانه سه نوبت‌کاری خود را به مدت یک هفته به سیل‌زدگان اهدا کردند.

خليل در پايان نيز گفت: شماره تلفن 32221811 و 09132516217 پاسخگوی همشهریان اردکانی در خصوص نحوه مشارکت در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار