امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با بیان این‌که برای ساماندهی مناطق سیل‌زده بیش از 30 هزار میلیارد دلار اعتبار لازم است، گفت: اقشار مختلف باید با مشارکت جدی و مستمر دولت را در تأمین اعتبار لازم برای حمایت از سیل‌زدگان حمایت کنند.
کد خبر: ۷۳۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ 20 April 2019

آیت الله«محمدرضا ناصری‌یزدی» در خطبه‌های این هفته 30 فروردین ماه نماز جمعه یزد با بیان این‌که روشنگری و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(ع) از جمله مهمترین رسالت مومنان است، اظهار کرد: تمام مذاهب به وجود امام زمان اعتقاد داشته و منتظر ظهور منجی هستند.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی ایران در سرنگون کردن مستکبران متعدد، افزود: ملت ایران با پیروی از ارزش‌های انقلابی زیر پرچم اسلام ناب محمدی نور امید برای توسعه و پیشرفت صحیح در جهان را روشن کردند.

امام جمعه یزد با بیان این‌که آمریکا که یکی از نمادهای استکبار جهانی است حدود 200 سال پیش کشف و تاکنون بیش از 200 جنگ انجام داده است، افزود: جنگ های متعدد آمریکا نشانه بارزی از باطل بودن این نظام مستکبر است.

ناصری یزدی عمر مستکبران جهان را رو به اتمام دانست و تصریح کرد: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم جهان هوشیار و با بصیرت انقلابی مانع تحقق اهداف شوم استکبار جهانی می‌شوند.

این مسئول در ادامه با اشاره به سیلاب اخیر که استان های مختلف کشور را درگیر کرده است، تأکید کرد: مردم و مسئولان باید تا آخر در کنار مردم سیل زده بوده و کمک‌های خود به این مناطق را ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد کمک کردن به دولت برای حمایت از سیل زدگان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ملت باید همگی زیر بار ساماندهی مناطق سیل زده رفته و بار این مهم را بر دوش دولت کمتر کنند.

امام جمعه یزد با بیان این‌که حدود 30 هزار میلیارد دلار برای ساماندهی مناطق سیل زده کشور اعتبار نیاز است، افزود: مشارکت به موقع خیرین، کسبه و تجار نقش مهمی در تأمین اعتبار لازم برای سیل زدگان ایفا می‌کند.

ناصری یزدی در ادامه با اشاره به اهمیت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه منشور کامل و درستی برای پیشرفت در زندگی و توسعه بیش از پیش انقلاب است.

این مسئول جوانگرایی را یکی از مهمترین توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و بیان کرد: شعارها و اهداف کلان نظام انقلاب اسلامی باید توسط جوانان احیا و اجرایی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تقویت روحیه، نشاط عمومی و تلاش انقلابی را از جمله کلید واژه‌های تبیین بیانیه گام دوم عنوان کرد و افزود: واگذار امور به جوانان باید در دستور کار ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران کشور قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به ضرورت تربیت نیروهای انسانی جوان و متخصص برای مدیریت کشور، گفت: قدرت تحلیل و تجزیه باید بین اقشار مختلف جامعه تقویت شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار