معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان جنگل‏ها، مراتع و آبخیزداری کشور از مدیر کل زندان ‎ های استان یزد به دلیل تلاش در مسیر توسعه پایدار منابع طبیعی، تقدیر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۳۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 20 April 2019

«خلیل آقایی» معاون وزیر و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اهداء لوح تقدیری به پاس تلاش مدیر کل زندان ‎ های استان در مسیر توسعه پایدار منابع طبیعی یزد از وی قدردانی کرد.

«محمدرضا آخوندی» مدیر کل منابع طبیعی استان یزد در آیینی که با حضور جمعی از مسئولین دو نهاد در محل مجتمع فرهنگی آموزشی شهید مصطفی احمدی روشن کانون اصلاح و تربیت یزد برگزار شد، گفت: با اهتمام جدی مدیر کل زندان های یزد و در قالب تفاهم نامه همکاری با اداره کل منابع طبیعی استان، فعالیت ‎ های ارزنده ‎ ای در بحث توسعه منابع طبیعی استان انجام شد و امیدواریم در سایه تعامل این همکاری در سال جدید نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: همکاری در اجرای طرح اعزام زندانیان به کار، اقدامات موثر در بحث جنگل زدایی از جمله اقدامات بسیار خوب دیگری بود که در سال 97 انجام شد و تعداد قابل توجهی از مددجویان برای نخستین بار با کمک بخش خصوصی در تجربه ‎ ای موفق توانستند مشغول بکار شده و ماهیانه دستمزد دریافت کنند.

وی اظهار کرد: در بحث جنگل زدایی، طرح های درختکاری در مراتع و همچنین همکاری در اجرای برنامه ‎ های هفته ی منابع طبیعی و درختکاری نیز اداره کل زندان ‎ های استان یزد همکاری ارزشمند و قابل تحسینی با منابع طبیعی داشته است.

در ادامه متن لوح تقدیر معاون وزیر و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور قرائت و به مدیر کل زندان های استان اهدا شد.

متن تقدیرنامه‌ی معاون وزیر و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بدین شرح است؛

«جناب آقای ذوالفعلی نژاد

مدیرکل محترم زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد

با سلام

بی تردید شکوفایی، ارتقاء و پیشرفت کشور عزیز اسلامی مان مرهون دلسوزی کسانی است که با تکیه بر ایمان به خداوند متعال و روحیه جهادی، خدمت صادقانه را پیشه خود کرده اند.

بدینوسیله از تلاش های ارزنده شما در مسیر توسعه پایدار منابع طبیعی و نوید بخش حفاظت مسئولانه و همه جانبه از انفعال الهی است، تقدیر و تشکر می نمایم.

توفیق روز افزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از انفال و منابع طبیعی کشور از خداوند متعال خواستارم.»

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار