رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی خبر داد؛
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، با اشاره به ضرورت پرداخت سهم استان برای یازسازی مراکز درمانی، گفت: در حال حاضر 140 مرکز بهداشتی و درمانی استان یزد در حال بازسازی و بهسازی هستند.
کد خبر: ۷۳۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 17 April 2019

دکتر«محمدرضا میرجلیلی» در نشست بررسی مشکلات مالی بخش بهداشت و درمان استان که با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد برگزار شده است، با بیان این‌که تعدادی از مراکز بهداشتی و درمانی در سطح استان در حال بهسازی و بازسازی هستند، گفت: سهم دانشگاه از محل درآمدهای اختصاصی برای بهسازی تخصیص داده شده و اکنون به تخصیص سهم استان برای ادامه روند بهسازی نیاز داریم .

وی ضمن ارزیابی مثبت کمک‌های مردمی و خیرین برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی، به نقش مهم خیرین در سرعت بخشیدن به این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: در صورتی که دولت هم سهم خود را بپردازد بخش مهمی از مشکلات حل می‌شود .

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به این‌که اکنون 140 مرکز بهداشت و درمان در استان یزد در حال بازسازی و بهسازی است، بیان کرد: سهم استان برای به اتمام رساندن این طرح 140 میلیارد ریال است .

«علی نمازی» مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد با تاکید بر لزوم ارائه هرچه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی در راستای حفظ سلامتی مردم، اظهار کرد: در 40 سال گذشته، تحولات عظیمی در این حوزه اتفاق افتاد که در نهایت منجر به کسب موفقیت‌های بسیار خوبی شد .

وی با تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های جدید دولت در حوزه مالی، اجرای طرح اسناد خزانه اسلامی، الکترونیکی شدن، ساماندهی و شفاف سازی فعالیت‌های این بخش را از جمله برنامه‌های در دستور کار دانست و گفت: انتشار اسناد خزانه اسلامی، یکی از راهبردهای اصولی در اجرای طرح‌های عمرانی است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار