رئیس آموزش و پرورش شهرستان تفت خبر داد:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان تفت گفت:چهارهزارو ۵۰۰ دانش آموز تفتی در پویش سیل مهربانی شرکت کردند.
کد خبر: ۷۳۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ 17 April 2019

محمدصادق مهدیان رئیس آموزش و پرورش شهرستان تفت با اشاره به پویش سیل مهربانی و مشارکت چهار هزارو ۵۰۰ دانش آموز تفتی گفت: در ۷۸مدرسه شهرستان تفت دبیران و دانش آموزان هدایای نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به سیل زدگان کشور عزیزمان تقدیم کردند.

وی افزود: طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها جهت حمایت و ابراز همدلی با هموطنان و دانش آموزان سیل ویرانگر اخیر، امروز در تمامی مدارس شهرستان تفت برگزار شد.

مهدیان همچنین از اهدای یک روز حقوق کارکنان اداره آموزش و پرورش جهت کمک به سیل زدگان خبرداد و گفت: در این پویش انسان دوستانه، فرهنگیان محترم، اولیاء گرانقدر و دانش آموزان عزیز با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، اوج فرهنگ فاخر خود را با همدلی و کمک به دانش آموزان و هموطنان سیل زده در ویترین افتخارات مردمان نیک اندیش تفت به ثبت می‌رسانند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان تفت با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل ویرانگر در برخی از مناطق کشور موجب بروز خسارت‌های جانی و مالی بر هموطنانان گردیده، افزود: کارکنان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تفت به منظور ابراز همدردی و کمک به مردم آسیب دیده از سیل، با اهدای یک روز حقوق خود در این امر انسان دوستانه مشارکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار