رییس آموزش و پرورش ناحیه یک تاکید کرد:
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک یزد، مساعدت و همکاری اداره کل راه و شهرسازی برای تامین زمین جهت توسعه فضاهای آموزشی مورد نیاز در شهر یزد را خواستار شد .
کد خبر: ۷۳۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 17 April 2019

'زهره امیرچخماقی' در دیدار با سرپرست و معاون املاک و حقوقی این اداره کل، توجه ویژه راه و شهرسازی در توسعه فضاهای آموزشی با عنایت به کمبود سرانه های موجود و توجه به توسعه و افزایش فضاهای آموزشی مورد نیاز را خواستار شد.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک یزد به موضوع کمبودها و نیاز های فضاهای آموزشی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به عدم تامین اعتبارات لازم در توسعه فضاهای آموزشی، وجود خیرین مدرسه ساز، مهمترین اصلی است که ما متولیان آموزشی استان باید قدردان آن باشیم .
وی با ابراز امیدواری از همکاری و مساعدت خوب خیرین در ساخت مدرسه، از مسوولان راه و شهرسازی خواست در خصوص تامین زمین جهت توسعه و ایجاد فضاهای آموزشی همکاری های مضاعف داشته باشند .
سرپرست راه و شهرسازی استان نیز تامین فضای آموزشی برای جبران کمبود های فعلی را لازمه توسعه فرهنگ و آموزش در استان دانست.
'سید عباس مشکاتیکل' خاطرنشان کرد: ما به این موضوع معتقدیم که مدرسه خانه دوم فرزندان ماست و باید در حد استاندارد از فضاهای کافی برخوردار باشد .
وی قول مساعد داد برای توسعه فضاهای آموزشی هرگونه مساعدت لازم براساس مقدورات این اداره کل را بکار خواهد گرفت .
در پایان این نشست، خانم امیرچقماقی از همکاری های این اداره کل به ویژه حوزه معاونت املاک و حقوقی که همکاری های خوبی با آموزش و پرورش داشته اند قدردانی نمود .
ناحیه یک یزد آموزش و پرورش یزد حدود ۶۵ هزار دانش آموز دارد که در حدود ۲۶۰ مدرسه در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.
70 مدرسه در این ناحیه، نیاز به بازسازی دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار