رییس حوزه هنری یزد:
رییس حوزه هنری یزد از برگزاری «محفل خاطره انقلاب» با عنوان خاطرات تسخیر ساواک یزد در جوار تربت شهید محراب آیت‌الله صدوقی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۷۳۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 17 April 2019

«محمدصادق کوچک‌زاده» اظهار کرد: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و گرامیداشت قیام تاریخی مردم یزد در دهم فروردین 1357، «محفل خاطره انقلاب» با عنوان (خاطرات تسخیر ساواک یزد) با حضور پیشگامان انقلاب اسلامی در استان در کنار مزار شهید محراب آیت‌الله صدوقی(ره) برگزار می‌شود .

وی‌ افزود: در این محفل که با حضور مسئولان، هنرمندان، پژوهشگران و قشرهای مختلف مردم برگزار می‌شود تعدادی از چهره‌های شاخص و تأثیرگذار انقلاب اسلامی در استان به بیان خاطرات و بازخوانی ماجرای تسخیر ساواک یزد در بهمن 1357 می‌‌پردازند .

رییس حوزه هنری یزد روایت صحیح تاریخ انقلاب اسلامی و بازخوانی اتفاقات آن دوران از زبان راویان و شاهدان ماجرا، آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نسل امروز با خاطرات ناب و اصیل انقلاب و ثبت و ضبط خاطرات را از مهمترین اهداف برگزاری این محفل برشمرد .

دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی در استان گفت: در این مراسم همچنین از مجموعه 2 جلدی کتاب «دهم فروردین» (تحلیلی بر تاریخ انقلاب اسلامی یزد) اثر جواد بهبودزاده ـ‌نویسنده و پژوهشگر یزدی‌ـ رونمایی خواهد شد .

رییس حوزه هنری استان از اصحاب انقلاب، یادگاران دفاع مقدس، هنرمندان، پژوهشگران و عموم مردم انقلابی دارالعباده برای حضور در این محفل دعوت کرد .

این مسئول خاطرنشان کرد:‌ این محفل پنج‌شنبه 29 فروردین‌ ساعت 20 در حسینیه شهید آیت‌الله صدوقی(ره) واقع در خیابان امام‌خمینی (ره)، جنب مسجد حظیره برگزار می‌گردد/

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار