رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز خبر داد:
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز گفت: دشت ریواس در این شهرستان ظرفیت بسیار خوبی برای گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت است.
کد خبر: ۷۳۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ 16 April 2019

سید علی باقری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز گفت: مرغوبیت ریواس دشت علی آباد و ارزش بالای خوراکی آن موجب شده تا بهره‌برداری از این گیاه برای مصرف خوراکی در سطح ۱۰ هکتار در مرتع تابستانه چاه ترش انجام شود.

وی افزود:گیاه ریواس گیاهی خوراکی با فیبربالا و به صورت خودرو از اوایل فروردین و اردیبهشت ماه درمراتع ارچلان و کوه چاه ترش و بازرگان علی آباد چهل گزی مهریز می‌روید.

دشت ریواس یکی از مناطق گردشگری مهریز
رضا زارع زاده فرماندارشهرستان مهریز گفت: این دشت یکی از مناطق گردشگری مهریز به شمار می‌رود که همچون نگینی سرخ می‌درخشد و جلوه بسیار زیبایی از طبیعت به نمایش می‌گذارد و با چشم انداز رویایی خود توجه گردشگران و رهگذران را به سوی خود جلب می‌کند.

زارع زاده افزود: با توجه به بارندگی‌های زمستانه و بهاره امسال این دشت از طبیعت بسیار خوبی برخوردا است و دشت ریواس روستای علی آباد چهل گزی ظرفیت بسیار خوبی برای گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت است و این یک سایت گردشگری محسوب و ظرفیت بالای گردشگری دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار