رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به روند افزایشی دما تا فردا، از ورود موج بارشی جدید از اواخر هفته جاری به استان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 16 April 2019

«سیدعباس میرحسینی» با بیان این که امروز 26 فروردین ماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید و افزایش چهار تا شش درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: روند افزایشی دما که از امروز آغاز شده تا فردا سه‌شنبه 27 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ورود موج بارشی جدیدی به استان از پنج شنبه 29 فروردین ماه، افزود: فعالیت این موج بارشی در ساعات عصر و شب پنج‌شنبه با افزایش ابر، وزش باد شدید در برخی نقاط با احتمال گرد و خاک و رگبار پراکنده باران شدت مي‌گيرد.

رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد در ادامه نیر را با دمای کمینه دو درجه زیر صفر سردترین و عقدا را با دمای بیشینه 23 درجه سانتی گراد، گرمترین نقطه استان طی شبانه روز گذشته اعلام كرد و گفت: دمای شهر یزد نیز طی همین مدت بین 19 و 9 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

این مسئول در پایان به بارش‌های 48 ساعت گذشته در استان نيز اشاره و بیان کرد: کرخنگان با 65 میلی‌متر، همیجان با 48 میلی‌متر، پرک با 46 میلی متر و ببروئیه با 44 میلی‌متر، بیشترین بارش‌های 48 ساعت گذشته داشته‌اند و از ایستگاه یزد نیز 11.5 میلی متر بارندگی گزارش شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار