مدير كل كميته امداد امام خمینی(ره) استان يزد با تاكيد بر اين كه جهاددانشگاهي نهادي موفق در عملياتي كردن ايده‌ها و تفكرات است، استفاده از ظرفيت‌هاي اين نهاد را به نفع كميته امداد خواند.
کد خبر: ۷۳۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 16 April 2019

«محسن عليزاده» در جريان بازديد از بخش‌هاي مختلف سازمان جهاددانشگاهي استان يزد و در نشست با مسئولان اين مجموعه، اظهار كرد: جهاددانشگاهي و كميته امداد هر دو از نهادهاي انقلابي هستند و يكي از ويژگي‌هاي چنين نهادهايي كه معمولاً نيز مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي ساير دستگاه‌ها را نيز در خود جاي داده‌اند، چابكي و فعاليت‌هاي جهادگونه آنهاست.

وي بر تداوم همكاري‌هاي كميته امداد با جهاددانشگاهي استان همانند سال‌هاي گذشته تاكيد كرد و در اين باره خواستار به روزرساني تفاهم‌نامه‌هاي فيمابين و تعيين نمايندگاني از هر دو نهاد براي پيگيري مجدانه‌ي مفاد اين توافقات شد.

عليزاده با اشاره به اقدامات كميته امداد در بخش‌هاي مختلف از جمله در حوزه اشتغال، گفت: خوشبختانه كميته ‌امداد در مقوله اشتغال مددجويان با ارائه تسهيلات اشتغالزايي و بسته‌هاي حمايتي و تشويقي، اقدامات قابل تاملي را در استان داشته است.

مدير كل كميته امداد استان در بخش ديگري از سخنانش استفاده از ظرفيت‌هاي جهاددانشگاهي را به نفع كميته امداد و مددجويان اين نهاد خواند و گفت: معمولاً ايده‌هاي مختلفي در بخش‌هاي مختلف مطرح مي‌شود ولي تفكر عملياتي شدن در آنها ديده نمي‌شود اما جهادددانشگاهي به طور مناسبي مي‌تواند اين ايده‌ها را با ظرفيت‌هاي خود عملياتي كند.
وي در مورد تقويت همكاري كميته امداد با جهاددانشگاهي استان علاوه بر بخش‌هاي آموزش مددجويان و كاركنان، در زمينه ايجاد شهرك گلخانه‌اي گياهان دارويي، توسعه هنرصنعت زيلو و نيز طرح پيشنهادي جهاددانشگاهي در زمينه توانمندسازي زنان سرپرست خانوار، اعلام امادگي كرد.

علیزاده با تاكيد بر اين كه كمك‌هاي هلال احمر و سپاه به مناطق سيل زده كشورمان به صورت عام است ولي كمك‌هاي كميته امداد با اولويت مددجويان اين نهاد و در وهله بعد نيازمندان مناطق سيل زده است، گفت: خوشبختانه كمك‌هاي مردمي در يزد خيلي خوب بوده به طوري كه تاكنون 10 كاميون و دو دستگاه تريلر كمك‌هاي مردم يزد به استان لرستان و دو تريلر نيز به خوزستان ارسال شده و دو تريلر ديگر از اين كمك‌ها براي مردم خوزستان نيز در روزهاي آتي ارسال خواهد شد.
«مهدي باصولي» رييس سازمان جهاددانشگاهي استان نيز در اين ديدار كه با حضور معاونين اين سازمان و كميته امداد برگزار شد نيز طي سخناني عنوان كرد: جهاددانشگاهي و كميته امداد دو نهاد انقلابي و از مولودهاي مبارك انقلاب هستند و خوشبختانه در ساليان متمادي همكاري‌هاي مستمري بين اين دو نهاد در استان برقرار بوده است.

گفتني است؛ در اين نشست راهكارهاي توسعه همكاري‌هاي سازمان جهاددانشگاهي و اداره كل كميته امداد استان يزد با حضور مديران و معاونين مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار