مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از اجرای طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در اين استان به منظور جمع‌آوري كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي براي دانش‌آموزان سيل‌زده‌ي خوزستاني خبر داد.
کد خبر: ۷۳۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 15 April 2019

«عباسعلی دانافر» از اجرای طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در سراسر استان خبر داد و تصريح كرد: به دنبال حادثه سیل اخیر و خساراتی که برای استان خوزستان به ویژه مدارس، دانش‌‌آموزان و فرهنگیان در اين استان روي داده است، در قالب اين طرح كمك‌هاي مردمي و دانش‌آموزي جهت ارسال به مناطق سيل‌زده جمع‌واري مي‌شود.

وي افزود: قرار است كه در قاب این طرح هماهنگ با سراسر کشور، کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان در برنامه‌اي كه ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 28 فروردین ماه در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد، جمع‌آوری ‌شود.

این مسئول از همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی، شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی پیشتازان سازمان جوانان هلال احمر و شوراهای دانش‌آموزی در اين برنامه همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان خبر داد.

وی کمک به سیل‌زدگان را وظیفه‌ای ملی و همگانی عنوان و تصریح کرد: در صورت بروز هر حادثه‌ای، تمامی ایران در مقابل همه‌ی اقشار حادثه‌دیده مسئول است، به ویژه اگر این قشر دانش‌آموز و آینده‌ساز ایران باشد.

دانافر از انتصاب 10 اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها از سوی وزارت کشور به منظور امدادرسانی به سیل‌زدگان خوزستان یاد کرد و گفت: فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش استان یزد ضمن جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای دانش‌آموزان، به استان خوزستان سفر خواهند کرد تا به بررسی نحوه هزینه‌کرد و مشکلات این استان بپردازند.

مدير كل آموزش و پرورش يزد خاطرنشان کرد: فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش استان پس از حضور در خوزستان و بررسی میزان خسارات، به رفع خسارات عمرانی و تامين اقلام ضروری دانش آموزان این استان مانند نوشت‌افزار، کانکس و پوشاک و سایر وسايل خواهند پرداخت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار