مدیر كل تعاون روستايي استان يزد با اشاره به افزايش 2.5 برابري سهميه خريد سيب تنظيم بازار نوروز 98 در استان، اظهار كرد: خوشبختانه با تدابير انديشيده شده، هيچ كمبودي در خصوص ميوه عيد نوروز در استان روي نداد و حتي همچنان شاهد توزيع سیب‌هاي ذخيره شده در مرکز عرضه تعاون روستایی هستيم.
کد خبر: ۷۳۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ 15 April 2019

«علی جهازی» به خريداري و ذخيره‌سازي 542 تن سيب و 812 تن پرتقال براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان و کمیته راهبردی میوه تنظیم بازار نوروز 98 اشاره و تصريح كرد: امسال سهمیه سیب تنظيم بازار عيد در استان 2.5 برابر سهمیه سال‌های قبل بود و 195 تن از پرتقال‌هاي ذخيره شده از نوع تامسون بود.

وي با اشاره به آغاز توزيع میوه تنظیم بازار عيد نوروز از 25 اسفندماه، گفت: خوشبختانه با تدابير انديشيده شده، هيچ كمبودي در خصوص ميوه عيد در استان روي نداد و حتي همچنان شاهد توزيع سیب تنظیم بازار در مرکز عرضه تعاون روستایی یزد هستيم.

جهازی با بیان این که 75 درصد از میوه ذخیره شده در سردخانه‌هاي استان معادل 960 تن سیب و پرتقال تا پایان 29 اسفندماه توزیع شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال علاوه بر عدم كمبود ميوه، میوه‌های با کیفیت‌تر از سال‌های قبل خریداری و توزيع شد.

مدیر كل تعاون روستایی استان در پايان با تاكيد بر اين كه مراکز عرضه ميوه تنظيم بازار عيد امسال از سوی فرمانداری‌ها و سازمان صمت به تعاون روستایی استان معرفی شدند، گفت: در مجموع 194 مرکز برای عرضه میوه تنظیم بازار شب عید در سطح استان فعاليت داشتند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار