مدیر باشگاه خبرنگاران جوان یزد مطرح کرد:
مدیر باشگاه خبرنگاران جوان یزدگفت: شناسایی استعداد‌ها و علاقمندان حوزه رسانه مهمترین هدف ایجاد دفاتر خبری در شهرستان‌ها است.
کد خبر: ۷۳۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ 15 April 2019

علی امینی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان یزد در دیدار با فرماندار اشکذر به راه اندازی دفاتر خبری باشگاه در شهرستان‌ها اشاره کرد وگفت: در حال حاضر دفاتر خبری در شهرستان‌های اردکان، میبد و بافق راه اندازی شده و مقدمات راه اندازی دفاتر سایر شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در دفاتر خبری باشگاه علاوه بر رسالت اصلی که پوشش اخبار مکتوب است، به جوانان علاقمند در زمینه خبرنگاری آموزش‌های عملی و تخصصی نیز داده می‌شود.

امینی در خصوص نحوه فعالیت این دفاتر در شهرستان‌ها گفت: پس از شروع به کار دفتر خبر، نسبت به اعلان فراخوان عمومی در سطح شهرستان اقدام و علاقمندان در این زمینه ضمن ثبت نام در رشته‌های مرتبط با حوزه مورد علاقه خود در کلاس‌هایی که در مرکز همان شهرستان و با حضور اساتید مجرب از صداو سیما برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان یزدگفت: معرفی هر چه بهتر شهرستان در سطح کلان کشور و در حوزه‌های مختلف در قالب رسانه ملی و ظهور جوانان مستعد و علاقمند در این زمینه را از جمله مهمترین مزیت‌های راه اندازی دفاتر خبری باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان‌ها دانست.

اعلام همکاری فرماندار اشکذر برای راه اندازی دفتر خبری باشگاه خبرنگاران جوان در این شهرستان
محمدعلی شاه حسینی فرماندار اشکذر در دیدار نیز گفت: باشگاه خبرنگاران جوان با گستره خیلی خوبی که دارد با جذب جوانان با انگیزه بالا می‌تواند در شناسایی و همچنین به کارگیری آن‌ها در معرفی هر چه بهتر شهرستان موثر واقع شود.

شاه حسینی با اشاره به اینکه از هرگونه حمایت و همکاری برای راه اندازی دفتر خبری باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان اشکذر دریغ نخواهد کرد، افزود: راه اندازی این دفاتر خبری در شهرستان‌ها ضمن ایجاد یک بازخورد مناسب در حوزه اطلاع رسانی از ظرفیت و توانمندی‌های مناطق مختلف از رسانه ملی، فرصتی است تا مسئولان خدماتی که به مردم داشته اند را بهتر و بیشتر انعکاس دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار