مدير كل تبليغات اسلامي يزد:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان يزد با بيان اين كه ملت ایران و اقتدار سپاه مانع برآورده شدن خواب‌های دشمنان در سوریه و عراق شد، تروريستي خواندن سپاه را بيانگر اوج ترس و ذلت دشمن خواند.
کد خبر: ۷۳۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 14 April 2019

حجت الاسلام «سید محمد شریف حسینی کوهستانی» در مراسم تجلیل از مبلغات و طلاب فعال در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه 1440، ضمن تقدیر از زحمات مبلغات و طلاب در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف گفت: کسی که شرایط را برای اعتکاف کنندگان فراهم کند مخاطب خداست چرا که حضرت ابراهیم مخاطب خدا بود.

وی با اشاره به تروریستی اعلام شدن سپاه پاسدران انقلاب اسلامی توسط رییس جمهور آمریکا، گفت: این اقدام نشان می‌دهد که سپاه نه تنها در کشور و منطقه بلکه در جهان از اثرگذاری بالایی برخوردار است.

حسینی کوهستانی تصریح کرد: این اقدام احمقانه دشمن نشان دهنده اوج ترس و ذلت دشمنان از ملت ایران و به ویژه نیروی نظامی و انقلابی این کشور است.

وی با بیان این که داستان سوریه و عراق از نظر دشمنان تمام شده بود، گفت: این خواست ملت ایران و اقتدار سپاه بود که مانع برآورده شدن خواب‌های دشمنان شد.

حسینی کوهستانی افزود: این اقدام دشمنان در مقابل زخم‌هایی که در طی این سال‌ها توسط سپاه بر پیکره آنها وارد شده امری طبیعی می‌باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار كرد: بنا به استناد به آموزه‌های قرآنی که دشمنان از احمقان هستند این حرکت دشمن وحدت و همدلی بزرگی را در بین کارگزاران، احزاب و ملت ایجاد کرده است.

در پایان این مراسم از مبلغات وطلاب فعال در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه 1440 تجیلیل و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.

حجت الاسلام «علی کارگر» معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان نيز گفت: مراسم معنوی اعتکاف رجبیه سال 1440 در 149 مسجد استان با حضور 10 هزار و 61 نفر در برگزار شد.

وی اظهار كرد: از مجموع شرکت کنندگان در این مراسم معنوی شش هزار و 221 نفر خواهر و سه هزار و 840 نفر برادر بوده‌اند.

کارگر تصریح کرد: علی‌رغم تداخل زمان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با ایام تعطیلات نوروز استقبال خوبی توسط مردم از این مراسم معنوی صورت گرفته است.

اين مسئول با تقدیر از زحمات مبلغات و طلاب در برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف، افزود: بالغ بر 50 مبلغ و طلاب با این اداره در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شهرستان یزد همکاری داشته‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار