مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: اینکه یزد پایتخت کتاب ایران است جایگاه مهم و موثری برای رسانه در این سند فرهنگی تهیه و تنظیم شده است.
کد خبر: ۷۳۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 14 April 2019

مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار عیدانه با جمعی از اصحاب رسانه استان یزد با تقدیر از فعالیت‌های خانه مطبوعات استان یزد درسال گذشته، گفت: عملکرد این خانه در سال گذشته رضایت بخش بوده و برنامه‌های مطلوبی مانند جشنواره منطقه‌ای مطبوعات و خبرگزاری‌ها را در استان اجرا کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه استان یزد پایتخت کتاب ایران شناخته شد باید تمام ظرفیت‌های فرهنگی خود را به نمایش بگذاریم و قطعا رسانه در این زمینه نقش مهمی دارد.

جوادیان زاده گفت: در خصوص اینکه یزد پایتخت کتاب ایران است جایگاه مهم و موثری برای رسانه در این سند فرهنگی تهیه و تنظیم شده است.

وی گفت: امیدواریم با نگاه ویژه به حوزه فرهنگ در رسانه بتوانیم روز خبرنگار را در سال جدید متفاوت‌تر و با محتوایی نو برگزار کنیم.

لازم به ذکر است: چهارم اسفند در مراسمی در کتابخانه ملی ایران با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ارشاد و جمعی از مسئولان ، یزد به عنوان پنجمین پایتخت کتاب ایران معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار