امام ‌جمعه ابرکوه:
امام‌ جمعه ابرکوه مأموریت امروز سپاه را افشای چهره تزویرگرانی خواند که همچون موریانه در بدنه قدرت کشور نفوذ کرده‌اند.
کد خبر: ۷۳۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 14 April 2019

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در جمع از یاوران ناحیه مقاومت بسیج و گردان امام حسین(ع) ابركوه اظهار کرد: برای ملت ایران چندان مهم نیست که آمریکا بخواهد به سپاه آسیب برساند زیرا این کار بیشتر به ضرر خود آمریکا خواهد بود و سرعت رشد سپاه را نیز تسریع کرده است.

وي تصریح کرد: مأموریت انقلابی امروز سپاه افشای چهره تزویرگري تقي‌زاده‌هايي است که موریانه‌های نفوذ کرده در بدنه قدرت کشور هستند و تلاششان بزرگ کردن چهره غرب برای جوانان است.

حجت‌الاسلام حسینی، غرب‏زدگى را داستان پر غُصه‏ اى دانست كه در طول بیش از 1.5 ‌قرن به‏ مثابه بیمارى مهلكى، سلامت مغز، روح و روان جوانان كشور را تهدید كرده است.

وي افزود: سردمداران این جریان انحرافى كه به ‌دروغ خود را روشنفكر و منورالفكر معرفى كرده‏، همواره تلاش کرده‏اند تا در جهت استحاله فرهنگ اسلامى ایرانى این سرزمین قدم برداشته و فرهنگ منحط غرب و بیگانه را ترویج كنند.

امام ‌جمعه ابرکوه افزود: رهبر معظم انقلاب در راستای آگاهی‌بخشی به ملت ایران، بصیرت‌افزایی در طول سالیان متمادى ابعاد فكرى، عملكردى و هویتى این جریان انحرافى را به زبان‏هاى مختلف رسوا كرده ‏اند كه آخرین آن بیانات معظم له در ابتداى سال ۱۳۹۸ و در صحن مطهر حضرت على بن موسی‌الرضا(ع) بود.

طرح كلیدواژه «ما نمی‌توانیم» توسط غرب‌گرایان

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون شخصیت تقی‌زاده‌ها و غرب‌پرستی چنین افرادی، اضافه کرد: ابعاد شخصیتى روشنفكران غرب‌زده‌ای همچون سیدحسن تقی‏زاده را در عدم خودباورى، تحقیر ملت، شیفته، مقهور و مرعوب غرب و تلاش براى غربى كردن ایران‏، بزك‏كننده غرب‏، اسلام‌ستیزی، عدم ثبات شخصیتى، در خدمت استبداد بودن، وطن‌فروشی و خیانت به ملت و خلاصه انحصارگرایى و خشونت‌ورزی می‌بینم.

وي گفت: بي توجهى به داشته‏‌ها و توانایي‌ها و بزرگ‌نمایى ضعف‏ها و ناكامدي‌ها، رویكردى بیمارگونه و ناصواب است كه حاصل آن از دست رفتن اعتماد به ‌نفس، امید به آینده، قدرت و تغییر و تحول، در سطح كلان ملى است. كلیدواژه «ما نمی‌توانیم» به زبان‏هاى مختلف توسط كسانى تكرار شده است كه خود را روشنفكر و فرهیخته می‌دانند.

ريیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه یادآور شد: در پس ادعاهاى آزادمنشى و دموکراسی خواهی و چهره لیبرال‏ مآبى این افراد، نوعى خشونت‌ورزی و انحصارگرایى و رادیكالیسم نهفته است كه از آن براى هموارسازى مسیر دستیابى به قدرت و سركوب و بایكوت مخالفین و منتقدین استفاده مى‏كنند.

وی ابراز کرد: جریان غرب‌گرا پس از پیروزى انقلاب اسلامى نیز همچنان به حیات انگلى خود در سایه حمایت دشمنان ملت ایران ادامه داده است و امروز نیز در عرصه‏هاى مختلف فرهنگى كشور رگه‏هایى از عملكرد این نفوذى‏هاى مدعى روشنفكرى را می‌توان مشاهده کرد.

شدت دشمني‌ها بيانگر انتخاب درست راه ماست

«مهدی ابرقویی» جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه اظهار کرد: دشمنی دشمنان یک امر بدیهی است و از آنان انتظار دیگری نیست اما عده‌ای با وقاحت تمام و به‌ صورت علنی تنها افتخار خود را داشتن نژاد آریایی و تاریخ چندین ساله می‌دانند و آن را فراموش نمی‌کنند ولی در مقابل خيلي ‌زود، حمله سپاه به مجلس و اين كه چه کسانی برای محافظت از این مردم به شهادت رسیدند را فراموش مي‌كنند.

وي با اشاره به اقدام اخیر ترامپ و تروریست خواندن سپاه، تصریح کرد: این اقدام و شدت دشمنی‌ها نشان می‌دهد، راه و هدفی را که ما انتخاب کرده‌ایم درست است و باید با اقتدار بیشتری در این مسیر حرکت کنیم.

ابرقويي تأکید کرد: ما از این دشمنی‌ها واهمه نداریم و می‌دانیم دشمن چون در صحنه عملی بازی را باخته و با میلیاردها دلار هزینه در سوریه، عراق و لبنان در برابر تنها یک قسمت از سپاه یعنی نیروهای قدس، شکست کرده است، بر روی کاغذ حرکاتی انجام می‌دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار