فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این که شرایط شهرستان هویزه تحت کنترل دقیق و مستمر است، گفت: اتمام مأموریت سپاه الغدیر یزد در خوزستان تا پایان شرایط بحرانی است.
کد خبر: ۷۳۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 14 April 2019

سردار«فتح الله جمیری» با بیان این‌که نیروهای تخصصی سپاه الغدیر برابر دستور فرمانده کل سپاه برای کمک به مناطق سیل‌زده خوزستان به عنوان معین شهرستان هویزه و 70 روستای تابعه این شهر اعزام شدند، اظهار کرد: تمام معاونت‌های تخصصی سپاه الغدیر به منظور کمک به سیل زدگان در هویزه مستقر و تا پایداری کامل در این منطقه خواهند ماند.

وی تلاش برای تثبیت شرایط را یکی از اولویت‌های جدی هویزه در برابر سیل دانست و افزود: مدیریت بحران به همبستگی و وحدت همه آحاد نیاز دارد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد در ادامه با بیان این‌که مجموعه سپاه و بسیج از مردم است، گفت: مردم ایران بدانند سپاه تا آخرین لحظه همراه و یاری‌رسان سیل زدگان در نقاط مختلف کشور است.

سردار جمیری وجود وحدت رویه بین مسئولان اجرایی و نظارتی را یکی از مهمترین ویژگی‌های شهرستان هویزه برای مقابله با بحران سیل عنوان و تصریح کرد: رصد لحظه به لحظه مناطق مختلف شهرستان به منظور مقابله با سیلاب در دستور کار ویژه نیروهای مهندسی و اطلاعات سپاه الغدیر یزد است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار نیروهای سپاه الغدیر مستقر در هویزه است، ادامه داد: خوشبختانه شرایط این منطقه تحت کنترل دقیق و مستمر است.

وی اتمام مأموریت سپاه الغدیر در خوزستان را تا پایان شرایط بحرانی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد سیل بندهای متعدد و تلاش برای تعمیر مسیرهای تخریب شده در روستاهای تابعه هویزه از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار