شهردار ميبد گفت: با توجه به بارش‌ها و احتمال وقوع سيلاب تمام امکانات و منابع، تجهیزات و ماشین آلات شهرداري به صورت آماده باش برای مقابله با حوادث احتمالی هستند.
کد خبر: ۷۳۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ 14 April 2019

«علیرضا نقوی» با تاکید بر حفظ آرامش روانی شهروندان در جريان بارش‌هاي سنگين كنوني و سيل احتمالي، اظهار كرد: حفظ آرامش روانی و ایجاد احساس امنیت خاطر به شهروندان از وظایف شهرداری است و به طور جدی و با تمامی توان در خدمت شهروندان خواهيم بو.

ريیس ستاد بحران شهر میبد اعلام کرد: شهرداری میبد به همراه سازمان‌های زیرمجموعه خدمت‌رسان خود به صورت شبانه‌روزی در هر نقطه شهر آماده ارائه خدمات به شهروندان می‌باشد و تمام مرخصی‌های هفته آینده مسئولان و پرسنل واحدهای مرتبط به حالت تعلیق درآمده است.

نقوی اعلام کرد: با همراهی معاون فرماندار، کارشناسان شهرداری و فرمانداری از بستر رودخانه‌ها بازدید شده است و هرچند متاسفانه در گذشته بخشی از مسیل‌ها و رودخانه‌ها توسط مجموعه مدیریت شهری، برخی نهادها، کارخانه‌ها و شهروندان قانون‌گریز به محل دفن نخاله‌های صنعتی و ساختمانی تبديل شده بود ولي بازگشایی آنان در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: همچنین بخشی از رودخانه عشرت آباد و تعدادی از پل‌های آن که به صورت کامل مسدود شده بود که بازگشایی آها در دستور كار قرار گرفت.

نقوی اعلام کرد: در کنار آسیب‌ها و تهدیدهای طبیعی، مسائل انسانی نیز تهدید ویژه‌ای برای محیط زیست است بنابراین لازم است تا به دنبال افزایش ظرفیت و توان سکونت‌گاه‌های شهری و ضریب تاب آوری آنها زمینه برای مدیریت و کیفیت شهرها برای نسل امروز و آینده مهیا شود.

به گفته‌ وي، رویکرد تاب آوری، طراحی و آسیب پذیری کمتر و انعطاف پذیری شهرها در برابر تنش‌ها و حوادث است و لذا باید برای تاب آور شدن شهر میبد تلاش ویژه‌ای شود كه از طریق اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، مشارکت ادارات و شهروندان و اقدامات عمرانی، این مهم را دنبال مي‌كنيم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار