رئیس حوزه هنری یزد خبر داد:
رئیس حوزه هنری یزدگفت: هنرمندان و کارکنان حوزه هنری یزد با حضور در گلزار شهدای خلدبرین با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۷۳۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 14 April 2019

محمدصادق کوچک زاده رئیس حوزه هنری یزد گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان و کارکنان حوزه هنری یزد با حضور در گلزار شهدای خلدبرین با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق و بر ادامه راه شهدا تأکید کردند.

وی افزود: هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی جمعی از مسئولان، هنرمندان، کارکنان حوزه هنری یزد و سازمان بسیج هنرمندان و قشر‌های مختلف مردم، با شرکت در ویژه برنامه ،آسمانی‌ترین رفیق، در گلزار شهدای خلدبرین با آرمان‌های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.

رئیس حوزه هنری یزد گفت: در این مراسم که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، یادگاران دفاع مقدس و قشر‌های مختلف مردم نیز حضور داشتند، هر کدام از هنرمندان در فضایی معنوی و نورانی با حضور بر مزار یکی از شهدا، فراز‌هایی از وصیت‌نامه ،آسمانی‌ترین رفیق، خود را قرائت و احساسات خود را در این زمینه بیان کردند که با همراهی و استقبال بسیار خوب مردم و خانواده شهدا همراه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار