معاون استاندار یزد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جلسه شورای اداری شهرستان میبد گفت: انضباط بانوان نشان می ‎ دهد که بانوان در امورات مهم کشور می‌توانند عهده ‎ دار مسئولیت های بزرگ باشند.
کد خبر: ۷۳۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 13 April 2019

«احمد ترحمی » ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: انتصاب بخشدار یا مدیران زن در دستگاه‌های دولتی جنبه سلیقه‌ای و نمایشی ندارد و تنها بیانگر این امر مهم است که بانوان در امورات مهم کشور هم پای آقایان می ‎ تواند عهده‌دار مسئولیت‌های بزرگ باشند.

وی با بیان این که انضباط کاری و اداری در بانوان بیشتر به چشم می‌خورد، افزود: هیئت تخلفات اداری نشان می ‎ دهد که انضباط کاری، دقت و سلامت نفس در بانوان بیشتر از آقایان است .

ترحمی بیان کرد: انتصاب اولین زن بخشدار استان یزد، یک فرصت مناسب است که نشان دهد زن بودن، یک محدودیت نیست بلکه یک ظرفیت است و به دست آوردن یک تجربه موفق و واگذاری مسئولیت به بانوان می تواند در سایه تعامل و همکاری تداوم داشته باشد و با توجه به ظرفیت های بانوان و توانمندی های آنها نشان می دهد که آنها می‏‎توانند در عرصه های سازندگی و توسعه کشور سهیم باشند.

«حسین فلاح» فرماندار میبد در ادامه این جلسه ضمن تبریک انتصاب «فخرالسادات آقایی» به عنوان بخشدار بفروئیه، گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به قشر بانوان بیانگر آن است که حضور بانوان در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید پررنگ جلوه کند و پذیرش مسئولیت در شرایط کنونی و سخت کشور، ستودنی است.

وی افزود: می‌توان با انگیزه ای که وجود دارد و با نگاه خوب و همکاری با یکدیگر و با توجه به توانمندی‌های خانم آقایی به عنوان اولین بخشدار زن استان، شاهد رشد و ارتقاء بخش بفروئیه در شهرستان میبد بود.

در پایان این جلسه از زحمات چند ساله «محمد اسماعیلی عقدایی» قدردانی بهشدار قبلی بفرویئه و «فخرالسادات آقایی» به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار