عضو فقهای شورای نگهبان گفت: آمریکا با خواندن سپاه به عنوان تروریست احمق گری خود را ثابت کرد.
کد خبر: ۷۳۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 13 April 2019

آیت الله سید محمدرضا مدرسی عضو فقهای شورای نگهبان در جمع اصناف و بازاریان یزد با اشاره به اینکه نیرو‌های ما پاسدار انقلاب اسلامی هستند، گفت: ایران یک کشور جمهوری اسلامی است و این برای دشمنان ناراحت کننده است آنها با خواندن سپاه به عنوان تروریست احمق گری خود را در جهان ثابت کردند.

وی با اشاره به فساد های آمریکا علیه جمهوری اسلامی، افزود: این‌ها واقعا احمق هستند و در حالی که برای عبور از تنگه هرمز و خلیج فارس باید سپاه مجوز بگیرند این پاسداران را تروریست خواندند.

آیت الله مدرسی ادامه داد: باید در عراق و سوریه و دیگر کشور‌ها دید که با وجود همه‌ی نقشه‌های شوم خود نیرو‌های سپاه به فرماندهی سردار سلیمانی با حضور در این کشور‌ها همه‌ی نقشه‌ی آن‌ها را نقش بر آب کردند و نگذاشتند دشمنان با نقشه‌های شوم خود وارد کشور شوند.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: برای هموطنانمان که درگیر سیل هستند واقعا متاسف هستیم و دنیا حوادث دارد، بالا و پایین دارد و اطلاعات دارد و اگر اطلاعات نبود با وجود این همه انحرافاتی که در جامعه است باید اطلاعات وجود داشته باشد تا جلوگیری کند.

مدرسی اضافه کرد: این حوادث باید ما را پیدا کند و به خودمان بیاییم و به اعمالمان توجه کنیم چرا که این حوادث تلنگری از جانب خداوند برای ما است.

در پایان نمازگزاران با سردادن شعار‌های مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، آمریکا می‌لرزد سپاه می‌رزمد حمایت قاطع خود را از سپاه اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار