مدیر حوزه علمیه یزد گفت: در راستای کمک به هموطنان سیل زده، بیش از ۳۰۰ نفر از طلاب و روحانیون یزد به شهرستان بل دختر استان لرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۷۳۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 11 April 2019

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد در حاشیه اعزام روحانیون و طلاب یزدی به مناطق سیل زده ، گفت: در روز‌های گذشته یک گروه از روحانیون و طلاب به این مناطق اعزام شدند و امروز گروهی ۱۰۰ نفره از روحانیون و طلاب یزدی به مناطق سیل زده اعزام می‌شوند.

وی افزود: قرار است در روز‌های آتی، گروهی دیگر از روحانیون و طلاب باز به مناطق سیل زده لرستان اعزام شوند که در مجموع بیش از ۳۰۰ روحانی یزدی در آن منطقه ارائه خدمت خواهند داشت.

آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم اعزام روحانیون و طلاب یزد یادآورشد: در این شرایط همه باید همدل باشیم و به کمک هموطنان خود بشتابیم که در این زمینه نیرو‌های جهادی بسیاری از مناطق مختلف استان به کمک سیل زدگان رفته‌اند که اجر و پاداش این عزیزان در نزد خدای متعال محفوظ است.

گفتی است: در روز های گذشته کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد ۳ روز از حقوق خود را برای کمک به هموطنان سیل زده اختصاص دادند.

بارش‌های فروردین ماه ۹۸ باعث وقوع سیلاب در برخی استان‌ها و بروز خسارت در برخی شهر‌های استان گلستان، فارس و لرستان از جمله پلدختر شد و شرایط بحرانی ایجاد کرد.

در این مدت مردم و دستگاه‌های استان یزد در قالب دستگاه‌های مختلف و مالی به مردم سیل زده کمک کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار