امام‌ جمعه ابرکوه:
امام‌ جمعه ابرکوه با بیان این که تمامی توطئه‌های آمریکا علیه نظام و مردم ایران نقش برآب شده است، گفت: توطئه های ترامپ هم در برابر مردم ایران مردود است و ملت با تمام وجود نهاد انقلابی سپاه را از آن خود می‌دادند.
کد خبر: ۷۳۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 10 April 2019

 حجت اسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار مسئولان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار افزود: روز سپاه، روز ناکامی آمریکا است و حمایت‌های الهی و معنوی خدای متعال و مقام معظم رهبری از این نهاد بر شکوه و عظمت آن افزوده است.
وی اظهار داشت: سپاه یکی از قدرتمندترین و توانمندترین نیروی انقلابی ایران است، آمریکا نمی تواند علیه این نهاد انقلابی توطئه چینی کند.
امام‌جمعه ابرکوه با اشاره به اینکه بزرگداشت روز پاسدار، تجلیل از شعائر انقلاب است ،یادآور شد: سپاه دژ مستحکمی در برابر توطئه های استکبار جهانی، ضد انقلاب بوده و خواهد بود.
وی بابیان اینکه آتشی که ترامپ بر افروخت، ابتدا دودش در چشم خودش خواهد رفت ، افزود: نیروهای سپاه با توجه به رسالت مهمی که بر دوش دارند برای حفظ اصول، ارزش‌ها و اهداف انقلاب تحت امر فرماندهی معظم کل قوا تلاش خواهند کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با اشاره به اقدام آمریکا علیه سپاه تصریح کرد: آنها از اینکه سپاه حافظ و مدافع ارزش‌های انقلابی و جلوه عینی آرمان‌های اسلامی است، این نهاد را به عنوان تروریست معرفی کرد.
امام ‌جمعه ابرکوه یادآور شد: آمریکا قدرت شیطانی را برای منافع نامشروع خود به کار گرفت و نماد عینی تروریسیم در جهان است و هنوز تروریست ها را برای سرکوبی مسلمانان تقویت می‌کند.
وی ادامه داد: مأموریت انقلابی امروز سپاه افشای چهره تصویرگر تقی زاده‌هایی است که همانند موریانه در بدنه قدرت در کشور نفوذ کردند و تلاششان بزرگ کردن چهره غرب برای جوانان است.
حسینی افزود: داستان غرب‏ زدگی، داستان پر غُصه‏ای است که در از 1.5 ‌قرن در تاریخ این سرزمین به‌مثابه بیماری مهلکی، سلامت مغز و روح و روان جوانان را تهدید کرده است.
امام‌ جمعه ابرکوه یادآور شد: سردمداران این جریان انحرافی که به‌ دروغ خود را روشنفکر معرفی و همواره تلاش دارند، برای استحاله فرهنگ اسلامی، ایرانی این سرزمین قدم برداشته و فرهنگ منحط غرب و اسم‏های رنگارنگ بیگانه را ترویج کند!
همچنین جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با تبریک روز پاسدار افزود: راهی که سپاه انتخاب کرد برای حفظ ارزش‌های انقلاب است و با اقتدار آن را ادامه خواهند داد.
مهدی ابرقویی با اشاره به اینکه برخی ها نسبت به محکومیت آمریکا در تروریست خواندن سپاه روی خوش نشان ندادند، اظهار داشت: وقتی گروهک داعش به مجلس حمله کرد نیروهای سپاه بودند که دفاع کردند و برخی عزیزان در این راه به شهادت رسیدند.
وی گفت : آمریکا در سوریه ، عراق و دیگر کشورهای اسلامی در صحنه عمل کم آورد و شکست خورد و روی کاغذ سپاه را تروریست می‌خواند و آمریکا این را بداند که سپاه قدس در برابر همه هجمه های دشمن و استکبار جهانی جانانه ایستاده است.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا دوشنبه 19 فروردین ماه در اقدامی غیر متعارف، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را یک سازمان تروریستی خارجی معرفی کرد.
محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی در پی اعلام این تصمیم، در نامه ای به رئیس جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی پیشنهاد کرد که شورای عالی امنیت ملی نیروهای نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا موسوم به « سنتکام» را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهد.
شورای عالی امنیت ملی نیز در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را از گروه های تروریستی معرفی کرد.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار