مدیرکل بانوان استانداری یزد خبر داد؛
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: طرح توان افزایی بانوان مسئول «دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا» در استان یزد آغاز شد.
کد خبر: ۷۳۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 10 April 2019

«فاطمه دانش‌یزدی» اظهار کرد: طرح توان افزایی بانوان مسئول در استان یزد «دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا» با محوریت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در سالن کنفراس اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آغاز شد .

وی گفت: هدف گذاری و اجرای طرح توان افزایی در استان یزد برای گروه های مختلف بانوان برنامه ریزی و به مرحله اجرا رسیده است که دوره پیش رو نیز بانوان مسئول، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را پوشش می‌دهد .

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت: در استان یزد 28 نفر از دهیاران، 45 نفر از اعضای شوراهای اسلامی روستا و 11 نفر از اعضای شورای شهرهای استان در دوره پنجم را بانوان تشکیل می‌دهند و در عرصه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند که این دوره آموزشی نیز فرصت به اشتراک گذاشتن تجربه‌های موفق را فراهم می آورد .

دانش یزدی تصریح کرد: طرح توان افزایی بانوان مسئول در چهار روز و 37 ساعت دوره‌های آموزشی-مهارتی برگزار می‌شود که بخشی از آموزش ها به صورت حضوری و سایر سرفصل‌ها نیز در قالب غیر‌حضوری به مخاطبان هدف ارائه و با برنامه‌ریزی یکی از سازمان‌های مردم نهاد اجرایی می‌شود .

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ارتقا دانش، اشتراک تجربه و مهارت‌های بانوان فعال در عرصه های مدیریتی و تصمیم سازی است و زمینه ایجاد هماهنگی بیشتر،همفکری و برنامه ریزی منسجم برای فعالان حوزه زنان و خانواده را در استان فراهم می‌سازد .

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد افزود: آشنایی با اسناد بالادستی ،نقش زنان در برنامه‌های توسعه ملی و توانمندسازی حقوقی و عدالت جنسیتی از سایر سرفصل های در نظر گرفته شده برای طرح توان افزایی بانوان مسئول در استان محسوب می شود .

دانش یزدی در پایان خاطرنشان کرد: برای داشتن جامعه‌ای پویا و سالم به خانواده‌هایی توانمند نیاز داریم تا تک تک اعضای خانواده بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند و طرح توان افزایی با مخاطبان و سرفصل‌های مختلف پیشبرد این هدف را دنبال می کند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار