رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد از فعالیت قابل ملاحظه سامانه بارشی جدید در اوایل هفته آینده خبرداد و گفت: دمای هوای یزد شش درجه سانتی‌گراد سردتر می‌شود.
کد خبر: ۷۳۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 10 April 2019

«سیدعباس میرحسینی» با بیان این که براساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی جدیدی طی روزهای شنبه 24 فروردین و یکشنبه 25 فروردین ماه، استان یزد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اظهار کرد: بارش باران قابل ملاحظه، گاهی رگبار و رعد و برق از پیامدهای این موج بارشی است .

وی با اشاره به این که عمده بارندگی‌های این موج بارشی برای بعدازظهر شنبه پیش بینی می‌شود، افزود: کاهش چهار تا شش درجه‌ای دما همراه با وزش باد شدی، رگبار و رعد و برق از دیگر پیامدهای این موج بارشی برای روز یکشنبه است .

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد در ادامه گفت: در بعضی از ساعات بعد از ظهر و اوایل شب هفته جاری هم احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده، افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود .

این مسئول با بیان این که دمای هوای یزد طی شبانه روز گذشته بین 25 و 15 درجه سانتی گراد در نوسان بوده است، خاطرنشان کرد: نیر، طزرجان و بیدا خوید با دمای کمینه 3 درجه سانتی گراد خنک ترین نقاط استان و بافق با دمای بیشینه 29 درجه سانتی گراد گرامترین نقطه یزد طی 24 ساعت گذشته گزارش شده است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار