رییس شورای شهر یزد:
رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که جاسوسی و کشتار مردم بی‌دفاع از جمله سوابق آمریکا در ایران است، گفت: اهانت به سپاه باعث انسجام و وحدت بیش از پیش مردم و نظام در ایران اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۷۳۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 10 April 2019

«غلامعلی سفید» در صدو چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با بیان این‌که روز پاسدار و جانباز از جمله رویدادهای غرور آفرین برای ملت مسلمان و ولایت مدار ایران اسلامی است، اظهار کرد: مهمترین مسئله روز کشور موضع دولت آمریکا در برابر مجموعه سپاه پاسداران بوده که این نهاد انقلابی را به عنوان گروه تروریستی معرفی کرده است.

وی سابقه آمریکا در ایران اسلامی را جاسوسی، کودتا، ظلم به مردم بی دفاع و کشتار مسافران هواپیمای غیرنظامی دانست و افزود: سابقه آمریکا در دنیا نماد استکبار و حمایت از گروه‌های تروریستی است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد سپاه پاسداران را همراه ملت و یاری دولت دانست و گفت: رده‌های مختلف سپاه پاسداران امروز مخلصانه در حال خدمت به سیل‌زدگان هستند و این نشانه مردم‌‍داری و روحیه ایثارگری این نهاد و ظرفیت انقلابی در کشور است.

سفید تصریح کرد: توطئه‌های شوم استکبار جهانی باعث انسجام ملی و تقویت همبستگی مردم با مردم و مردم با نظام و دولت در ایران اسلامی می‌شود.

این مسئول پاسداران را فرزندان برومند ایران اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: توهین کردن به سپاه پاسداران نشانه کینه استکبار در برابر ارزش‌های انقلابی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان سخنان خود در مورد انتخاب و شهردار یزد، خاطرنشان کرد: اعضای شورا در حال بررسی گزینه‌های شهرداری یزد است که بعد از جمع بندی در وقت مقرر نسبت به معرفی گزینه نهایی اقدام می‌کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار